به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی نوشت: انتخابات در آمریکا امروز در حالی آغاز شده است که در توئیتر فارسی در ۲روز گذشته ۳۶هزار توئیت در این خصوص منتشر شده است.

نتایج به دست آمده از تحلیل مضمون توئیت‌های پرلایک نشان می‌دهد که تأثیرات احتمالی انتخابات آمریکا بر ایران و شانس پیروزی ترامپ در این انتخابات مضامینی است که بیشترین لایک را در میان کاربران توئیتر دریافت کرده است؛ و این در حالی است که توئیت‌های در مورد شانس پیروزی بایدن چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

تحلیل گرایش سیاسی کاربرانی که توئیت‌هایشان بررسی شده نشان می‌دهد که چرا مضامین فوق‌الذکر غالب بوده است. اکثر براندازان در توئیتر حامی ترامپ هستند و در ۲روز اخیر در توئیتر فارسی توئیت‌های زیادی را در این خصوص منتشر کرده‌اند.

نکته جالب توجه آن است که توئیت‌های کاربران اصولگرا در مورد انتخابات آمریکا، به مراتب بیش از توئیت‌های اصلاح‌طلبان و تحول‌خواهان دیده شده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    6 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس