کد خبر 1138710
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴
درموت

رموت شی (Dermot Shea) کمیسر پلیس نیویورک از «تحمل صفر» نیروهای پلیس این شهر در مقابل شورش واغتشاش های احتمالی پس از پایان روند رای گیری و اعلام نتایج اولیه هشدار داد.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری افه اسپانیا، با گذشت چند ساعت از آغاز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، «درموت شی» (Dermot Shea) کمیسر پلیس نیویورک از «تحمل صفر» نیروهای پلیس این شهر در مقابل شورش واغتشاش های احتمالی پس از پایان روند رای گیری و اعلام نتایج اولیه هشدار داد.

بیشتر بخوانید:

نتایج انتخابات آمریکا چه‌زمانی معلوم می‌شود؟

این مقام ارشد امنیتی ضمن اعلام استقرار تعداد زیادی از نیروهای پلیس در سطح شهر نیویورک و در همه حوزه های رای گیری از ساعت ۶ بامداد تاکید کرد: نمی‌توانم واضح تر از این بگویم؛ تحمل صفر.

همزمان با آغاز رسمی انتخابات آمریکا، گردانندگان بسیاری از بانک‌ها و مراکز خرید، در هراس از آشوب‌های احتمالی پس از اعلام نتایج انتخابات، به اقدامات پیشگیرانه و حفاظ‌بندی فروشگاه‌ها و بانک‌های این کشور روی آوردند.

تشکیک ترامپ در نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری و اظهارات او درباره خودداری از تحویل مسالمت‌آمیز قدرت، تشویق گروه های افراطی با تئوری توطئه و بروز خشونت در جامعه دو قطبی آمریکا پس از برگزاری انتخابات یکی از اصلیترین نگرانی های حاکم بر احوال این روزهای آمریکا است. ترامپ، رأی‌گیری‌های پستی را «متقلبانه‌ترین» روش برای برگزاری انتخابات توصیف کرده و جای شبهه‌ای باقی نگذاشته که در صورت باخت در انتخابات به راحتی از قدرت کنار نخواهد رفت و حتی حاضر است به قیمت به راه انداختن جنگ داخلی، ماندنش در کاخ سفید را ماندگار کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس