حبیب اسیود

کارویژه بی بی سی فارسی، صدای آمریکا و ایران اینترنشنال، تحقیر و توهین به مردم ایران است؛ یکروز با تمسخر استعدادهای عظیم جوانان ایرانی و روز دیگر با بزک تروریست های قاتلِ مردم ایران.

سرویس سیاست مشرق -در روزهای گذشته حبیب کعبی معروف به «حبیب اسیود» از عناصر سرکرده گروهک تروریستی حرکت الانفصال (جدایی طلبان اهواز) در ترکیه بازداشت و توسط نیروهای امنیتی به کشور منتقل شد.

حبیب اسیود از مقامات سابق گروهک ضدایرانی «الاحوازیه» و از طراحان عملیات تروریستی شهریور ۹۷ است. روز ۳۱ شهریور ۹۷، در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، بعد از ۳۰ دقیقه از شروع مراسم، ۴ تروریست مسلح از پارک پشت جایگاه، مردم و نیروهای در حال رژه را به رگبار بستند که متاسفانه چند تن از هموطنان، از جمله چند تن از نیروهای ارتش و سپاه به شهادت رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند. سردار «رمضان شریف» درباره این حمله تروریستی گفت: «افرادی که در جریان رژه نیروهای مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیروهای مسلح کردند وابسته به جریان الاحوازیه هستند».

در این مراسم از مردم هم دعوت شده بود و این عناصر مسلح هم به سمت زنان و کودکان تیراندازی کردند و هم به سمت نیروهای مسلح حاضر در رژه. در حادثه تروریستی اهواز، ۲۴ نفر شهید و ۵۹ نفر نیز زخمی شدند.

علاوه بر این، بمب گذاری در ساختمان فرمانداری اهواز، بمب گذاری در بانک سامان اهواز، بمب گذاری در اداره منابع طبیعی اهواز، انفجار در تأسیسات نفتی شهر رامشیر و ده‌ها مورد بمب گذاری، ترور و سرقت مسلحانه در کارنامه این گروهک ضدایرانی و جنایتکار ثبت شده است.

یکی از سران گروهکی که زن و مرد و کودک و پیر و جوان ایرانی را به خاک و خون کشیده، دستگیر شده، اما نکته قابل تأمل اینجاست که رسانه های معاند از جمله بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، ایران اینترنشنال، رادیو فردا و...از «قاتلِ مردم ایران» حمایت کرده و او را «رهبر مقاومت ملی»! نامیدند!

در همین رابطه بی بی سی فارسی در گزارشی با عنوان «بازداشت یکی از رهبران 'مقاومت ملی احواز'؛ حبیب اسیود کیست و چگونه ناپدید شد؟» نوشت: «هدی هواشمی، همسر آقای اسیود، به بی‌بی‌سی فارسی گفته است که او "از ۱۵ اکتبر در استانبول ناپدید شده است." به گفته خانم هواشمی آقای اسیود می‌دانسته که "ترکیه مکانی خطرناک" است و برایش "این علامت سوال وجود دارد که چگونه با وجود خطرناک بودن او تصمیم گرفته به ترکیه برود. هدا هواشمی در مصاحبه تلفنی با برنامه شصت دقیقه گفت وزارت خارجه سوئد پیگیر وضعیت این شهروند تبعه سوئد است و از ایران اطلاعات خواسته ولی "مقام‌های ایران همکاری نمی‌کنند».

بی بی سی فارسی در ادامه نوشت: «ایران "جنبش نضال" را مسئول حمله به رژه نظامی مهر سال ۹۷ در اهواز در استان خوزستان می‌داند و آن را یک "گروه تروریستی" می‌خواند... این گروه مسلح، خواهان جدایی استان خوزستان از ایران است».

ایران اینترنشنال- رسانه وابسته به آل سعود- نیز در گزارشی با عنوان «همسر رهبر پیشین گروه ‌ «جنبش النضال برای آزادی اهواز» : ایران مسئول ربودن همسرم است» نوشت: «هدی هواشمی همسر حبیب ایسود، رهبر پیشین گروه «جنبش النضال برای آزادی اهواز»، در مصاحبه با ایران اینترنشنال اعلام کرد که ایران و ترکیه را درباره وضعیت همسرش مسئول می‌داند.»

دیگر رسانه های معاند از جمله رادیو فردا- رسانه وابسته به وزارت خارجه و سازمان جاسوسی آمریکا- و دویچه وله آلمان و...نیز با دفاع از قاتلِ مردم ایران، از بازداشت وی خشمگین شدند.

لازم به ذکر است که در تابستان ۹۷، پس از حادثه تروریستی اهواز، شبکه ایران اینترنشنال با یکی از اعضای گروهک تروریستی الاحوازیه مصاحبه کرد! این شبکه ضدایرانی چندی پیش نیز نشست گروهک تروریستی و جنایتکار منافقین را به صورت زنده پوشش داد!

در روزهای اخیر، بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال و دیگر رسانه های معاند، سرکرده گروهک تروریستی و ضدایرانی الاحوازیه را «رهبر مقاومت ملی احواز» نامیده است.

این رسانه ها پیش از این نیز تروریست هایی از جمله «عبدالمالک ریگی» را رهبران مقاومت مردم ایران نامیده بودند!

در همین رابطه در مهرماه ۹۸ بی بی سی فارسی گزارشی با عنوان «مخالفان حکومت ایران در خارج کشور چگونه 'ربوده می‌شوند'؟». منتشر کرد.

بی‌بی‌سی در گزارش مذکور، «عبدالمالک ریگی» سرکرده گروه تروریستیِ جندالله را  با عنوان «مخالف سیاسی خارج از کشور» و گروهی که «هدف خود را حمایت از حقوق اقلیت سنی‌های ایران بخصوص در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده بود» معرفی کرد!. این در حالی است که ریگی جنایت های متعددی در ایران انجام داده بود.

رسانه های معاند رسما تریبون گروهک های تروریستی جدایی طلب هستند. این رسانه ها از هیچ اقدامی برای تحقیر، توهین، تحریم و مایوس کردن مردم ایران دریغ نمی کنند.

یکی از کارویژه های اصلی رسانه های معاند از جمله بی بی سی(رسانه دولت استعماری انگلیس)، صدای آمریکا(رسانه دولت غارتگر و تروریست آمریکا)، ایران اینترنشنال(رسانه وابسته به آل سعود)، رادیو فرانسه، دویچه وله آلمان، العربیه و...اختلاف افکنی و ترویچ «خودتحقیری» و «خودکوچک بینی» و «بی انگیزگی» و «یأس و ناامیدی» در مردم ایران است

.

این رسانه ها در راستای سیاست تبلیغی و رسانه‌ای نظام سلطه، جلوه‌های امیدبخش را پنهان کرده، عیوب کوچک را بزرگ و محاسن بزرگ را کوچک نشان می دهند. رسانه های مذکور با وارونه‌ نشان دادن واقعیّت‌ها، در پی آن هستند تا مردم و حتی مسئولان را از آینده ناامید کرده و اینگونه القاء کنند که تنها گزینه موجود برای مردم ایران، تسلیم شدن در برابر خوی غارتگری و دیکتاتوری آمریکاست.

رسانه هایی همچون «بی بی سی فارسی»، «صدای آمریکا» و «ایران اینترنشنال» به فرموده سران استکبار می نویسند و کارویژه شان تحقیر و توهین به مردم ایران است؛ یکروز با تمسخر استعدادهای عظیم جوانان ایرانی و روز دیگر با بزک تروریست های قاتلِ مردم ایران.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • DE ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    69 5
    این سرکرده تروریستهای تجزیه طلب رو باید وسط شهر اهواز آویزانش کرد .
    • ناشناس IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      22 0
      این سرکرده تروریستهای تجزیه طلب رو باید وسط شهر اهوازبه دار کشید.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
      6 1
      جیغ بنفش بهائیان و وهابیان از ناکامی ها و شکست شان در برابر جمهوری اسلامی ایران، یکی از گوش نوازترین اصوات برای مردم ما است!
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
      4 0
      پیشنهاد میکنم این خائن و قاتل کودک کش رو قبل از اعدامش یک هفته وسط یک میدون در اهواز به تیر برق ببندنش تا هرکی یک تف تو صورتش بندازه
  • IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    26 6
    مشرق نیوز عزیز این شبکه های مذکور غربی صهیونیستی همیشه از این لا طاعلات خواهند گفت و جواب این احمقها خاموشی است. چون همینکه ببینند هیچ واکنشی داده نمی شود. بیشتر خودشان را خراب خواهند کرد.
    • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      14 0
      جوابش خاموشی نیست روشنگری است تا نتوانند افکار عمومی را فریب دهند و در زمان های حساس مثل انتخابات جای شهید و جلاد را عوض کنند
    • iran IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      1 0
      خیر دوست ساده لوح من ! سکوت و خاموشی در برابر این رسانه های ایرانستیز ظلمی است نا بخشودنی به ایران و ملت ایران ، جواب این رسانه های ایرانستیز روشنگری است .. باید روشنگری کنیم ..
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    26 0
    الان دیگه نوبت سرکردگان تحزیه طلب پانطرک است بگیرید نفله کنید
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    11 6
    من به شخصه حاضرم بیام و بدون هیچ ماسک و پوششی این بی شرف رو اینقدر شکنجه کنم که تا عمر دارن از غلط کردن درباره ایران خوف بگیرن حتی اگه بعدشم منو بکشن مهم نیست
    • سروش IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
      3 0
      شما مفید هستید و چرا شما؟ حق میدم که خونتان به جوش آمده، اما برای چنین مزدوری سربازی را قربانی کردن جایز نیست و همان بهتر که کار روی اصول پیش رود.
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    13 0
    ای مرجع قضایی ؛ اعدام انقلابی
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    14 0
    مرگ بر آمریکا . مرگ بر انگلیس . مرگ بر منافقین مرگ بر آل سعود. مرگ بر اسرائیل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس