نصرتی: وزارت ورزش مردم را سرگرم کرده است/ برخی مدیران سرخابی هیچ آشنایی با فوتبال ندارند

بازیکن سابق فوتبال ایران گفت: وزارت ورزش و جوانان با راه انداختن بحث خصوصی سازی مردم را سرگرم کرده و البته مدیران منصوب این وزارتخانه در باشگاه های استقلال و پرسپولیس هم عملکرد رضایت بخشی ندارند.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی درباره عملکرد مدیران منصوب وزارت ورزش و جوانان در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: تا جایی که می دانیم فوتبال از سیاست جدا است اما فوتبال و ورزش ما کلا سیاسی شده است. تمام این انتخاب ها جای سوال داشته اند و عملکرد مدیران پرسپولیس و استقلال را به این وضعیت بحرانی انداخته است. مانده ام آیا در ایران مدیر ورزشی و فوتبالی نداریم که باید وزارت ورزش و جوانان مدیرانی را انتخاب کند که کوچک ترین آشنایی با فوتبال و ورزش ندارند؟

وی افزود: باید از باشگاه های بزرگ دنیا الگوبرداری کنیم. اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه دو مدیر بایرن مونیخ سال ها عضو این تیم بوده اند. چرا نباید برای مدیریت بزرگ ترین باشگاه های کشور از افراد تحصیلکرده ورزشی استفاده شود؟

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ضعف عملکردی این مدیران سبب شده استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر دچار بحران های اقتصادی شوند و بازیکن دارای قرارداد با باشگاه خیلی راحت این قرارداد را فسخ کند. شاید برخی از این آقایان فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان را به نام خودشان بزنند اما این موضوع به جز تلاش بازیکنان، کادرفنی و مدیریت تیم هیچ دلیل دیگری نداشت. این مدیران به هیچ وجه عملکرد راضی کننده ای نداشته اند.

نصرتی درباره رها بودن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و قطعی نکردن واگذاری آنها توضیح داد: 50 سال است درباره بحث خصوصی سازی سرخابی ها صحبت می کنند اما با این موضوع تنها مردم را سرکار می گذارند و هیچ اتفاقی هم رخ نمی دهد. نباید با راه انداختن بحث واگذاری با افکار عمومی بازی شود و انجام شدن این مهم محال است.

وی درباره آینده پرسپولیس و استقلال با مدیریت منصوبان وزارت ورزش گفت: من که آینده خوبی را برای آنها تصور نمی کنم و در کل فوتبال ایران سیر نزولی پیش گرفته مگر اینکه با همت بازیکنان و کادرفنی تیم ها برخی مواقع بتوانند در آسیا نتایج خوبی بگیرند تا دل مردم شاد شود. عملکرد مدیران افتضاح است و کسی به آنها امید ندارد.

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاه به انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه عنوان کرد: برای جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس احترام قائل هستم اما به نوعی احساس می کنم وزارت ورزش با انتخاب فردی که سابقه ای در ورزش ندارد و یک فرد حراستی و حفاظتی است، می خواهد برخی مسائل را پوشش بدهد.

نصرتی افزود: جای شکرش باقی است که یک مدیر فوتبالی به نام ابراهیم شکوری کنار وی قرار گرفته تا موازنه ای ایجاد شود. یکی از عوامل انتخاب سمیعی هم از نظر من این است مشکلاتی در وزارت ورزش وجود دارد که سبب شده به عنوان یک فرد سالم به وی اعتماد کنند تا از این طریق مشکلات ایجاد شده را حل و فصل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 1
    جدا از محرومیت 4 بازیکن اصلی در فینال، وقتی فینالیست آسیا رو این بلا سرش می آرن باید هم خوشبین نباشیم
  • سید علی رضا IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    به خصوص وزارت ورزش
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    نصرتی خواب دیدی خیر باشه تیم سوم پایتخت کلا 50سال قدمت نداره چجوری الان 50ساله میخان خصوصی بشن البته سرورتون تو دهه80فعالیتش هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس