نامزد صدر اعظمی آلمان از سیاست اول آمریکای ترامپ انتقاد کرد

معاون مرکل و نامزد صدر اعظمی آلمان از حزب سوسیال دموکرات ضمن انتقاد از سیاست اول آمریکای ترامپ تاکید کرد که در صورت نائل آمدن به مقام صدر اعظمی با هر رئیس جمهوری در آمریکا همکاری خواهد کرد.

به گزارش مشرق، "اولاف شولتز"، معاون صدر اعظم آلمان و نامزد صدر اعظمی این کشور از حزب سوسیال دموکرات در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از رویکرد "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور فعلی این کشور آمادگی خود برای همکاری با هر رئیس جمهوری در آمریکا در صورت انتخاب شدنش به عنوان صدر اعظم آلمان را اعلام کرد.

وی تاکید کرد: آنچه ما را به ایالات متحده پیوند می دهد ایده های مشترک درباره دموکراسی، قانون و قوانین حاکم بر بین الملل است. البته این روند با سیاست اول آمریکای ترامپ زیر سوال قرار گرفته است.

وی این سیاست ترامپ را در درجه اول به ضرر آمریکا دانست.

شولتز تاکید کرد که آلمان با توجه به نتیجه انتخابات آمریکا با هر واقعیتی برخورد خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که برای شهروندان آمریکایی آینده ای همراه با آشتی و نه جدایی شکل گیرد.

شولتز با تاکید بر اینکه در صورت دستیابی به مقام صدر اعظمی آلمان با هر رئیس جمهوری در آمریکا همکاری خواهد کرد در عین حال گفت: ما کشوری هستیم که بر دموکراسی و آزادی تاکید داریم و یک اروپای قدرتمند می خواهیم.

"آنگرت کرامپ کارن بائر"، وزیر دفاع آلمان هم اعلام کرد که همکاری های دو سوی آتلانتیک صرف نظر از اینکه چه کسی برنده انتخابات آمریکا شود باید دوباره تقویت شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    بد بختها شماها کشورتان زیر چکمه های اشغالگران ینکی دارد له می شود - تو تصور می کنی می توانی بدون اجازه یانکی ها آب بخوری - کشورت بعد از رژیم هیتلری بوسیله آمریکا هاپولی شده است.
  • CA ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    تو را هم شوت خواهند کرد زیاد عجله نکن شولتز!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس