کد خبر 1138207
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
سهیل مهدی: مسئولان در ورزشگاه حاضر نشوند

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بازی‌ها باید بدون ازدحام برگزار شود و تمامی تیم‌ها باید این قوانین را رعایت کنند و درخواست داریم تا مسئولان تیم‌ها در ورزشگاه حاضر نشوند.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی درباره تعویق دوباره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: همه باشگاه‌ها برای برگزاری نخستین دیدار خود در لیگ برتر تدارک سفر را دیده‌اند و امیدوارم مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: با توجه به قوانینی که در نظر گرفته شده تداخلی با برنامه‌ریزی انجام شده ندارد و فقط امیدوارم تیم‌ها از سفر با خودروی شخصی پرهیز کنند.

مهدی تصریح کرد: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن رعایت شود و در این‌باره به روزرسانی اعمال شد و تمام دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا لحاظ می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به دستوری که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است بازی‌ها باید بدون ازدحام برگزار شود و تمامی تیم‌ها باید این قوانین را رعایت کنند و درخواست داریم تا مسئولان تیم‌ها در ورزشگاه حاضر نشوند.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان گفت: فوتبال بدون تماشاگران جذابیتی ندارد و امیدوارم با از بین رفتن ویروس کرونا، آنها در ورزشگاه حاضر شده و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس