کد خبر 1138106
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
شرایط بازار سرمایه عامل فروش نرفتن سهام عدالت

بورس تهران امروز نیز در ادامه ریزش روزهای اخیر با افت همراه شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص‌های اصلی بازار بورس روزی منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص کل با کاهش ۱۵ هزار و ۳۲۸ واحدی به کانال یک میلیون و ۲۶۴ هزار و ۵۳۴ واحد برگشت و ۱.۲۰ درصد افت کرد.

بیشتر بخوانید:

ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم

هم‌زمان با روند نزولی نمادهای شاخص‌ساز بازار سهام از جمله فولاد، فملی، نمادهای بانکی، پالایشی‌ها و پتروشیمی‌ها ارزش سهام عدالت  نیز که متشکل از همین نمادها است افت بیش از ۲.۱۵ درصدی داشت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

امروز سه شنبه ۱۲ آبان ۹۹ در پایان معاملات بازار سهام هم‌زمان با افت ۱.۲۰ درصدی شاخص کل، ارزش سهام عدالت نیز بیش از ۲.۱۵ درصد افت داشت.
پس از پایان معاملات امروز بازار بورس، ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی دارندگان این سهام به ۹ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۶۶۳ تومان رسید که نسبت به روز قبل (دوشنبه  ۱۱ آبان ماه) ۲۰۷ هزار و ۵۷۲ تومان معادل ۲.۱۵ درصد کاهش یافت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۱۹۷ تومان رسید. 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۱۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۸ هزار و ۸۹۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۱.۸۱ درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۸ هزار و ۷۷۲ تومان کاهش یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس