سردار حمیدرضا میرزایی

سردار «کوثری» گفت: وی با وجود مشکلاتی که به‌دلیل جانبازی‌اش داشت؛ اما هیچ‌وقت از این مشکلات خم به ابرو نمی‌آورد؛ بلکه باور داشت که همیشه باید مسئولیت و تکلیف الهی خود را به‌معنای واقعی درست انجام داد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار «محمد کوثری» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این سردار شهید والامقام را یک مجاهد انقلابی و ولایت‌مدار عنوان کرد و اظهار داشت: سردار شهید «حمیدرضا میرزایی» کسی بود که در انجام مسئولیت‌هایی که برعهده وی می‌گذاشتند، کم نمی‌گذاشت؛ بلکه بیش از توان خود هم فعالیت می‌کرد تا بتواند آن کار به نتیجه برساند که این خصوصیت وی، نشانه عاشق بودن او بود.

وی با بیان این‌که سردار شهید «حمیدرضا میرزایی» عاشق واقعی ولایت و امامت بود، گفت: وی با وجود مشکلاتی که به‌دلیل جانبازی‌اش داشت؛ اما هیچ‌وقت از این مشکلات خم به ابرو نمی‌آورد؛ بلکه باور داشت که همیشه باید مسئولیت و تکلیف الهی خود را به‌معنای واقعی درست انجام دهد.

سردار کوثری ادامه داد: با توجه به این‌که سردار شهید «حمیدرضا میرزایی» مسئولیت اطلاعات خارجی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برعهده داشت، مسئولیت‌های خود را تمام و کمال انجام می‌داد و واقعاً می‌توانم بگویم که لیاقت شهادت داشت و خداوند هم این لیاقت را نصیب وی کرد.

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در دوران دفاع مقدس، با اشاره به مجاهدت‌های سردار شهید «حمیدرضا میرزایی» در جبهه‌های جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس نیز در انجام مسئولیت‌های خود در حوزه اطلاعات عملیات، شناسایی دشمن و باز کردن مسیر برای گردان‌های عملیاتی بسیار فعال بود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    4 0
    خوشا کسی که پس از وی حدیث خیر کنند/ که جز حدیث خیر نمی ماند از بنی آدم/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس