کد خبر 1137880
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
نیکبخت: جناح چپ استقلال برای هر تیمی خطرناک است

پیشکسوت استقلال گفت: این تیم در جناح چپ خود ۲ بازیکن چپ‌پای آماده در اختیار دارد که آن را به نقطه قوت استقلال تبدیل می‌کند و برای هر تیمی هم خطرناک خواهد بود.

به گزارش مشرق، «علی‌رضا واحدی نیکبخت» اظهار داشت: «محمد نادری» تصمیم گرفت برای ادامه بازیگری در استقلال بازی کند و باید به این انتخاب احترام گذاشت.

وی افزود: او یکی از چپ‌پاهای خوب فوتبال ایران است و به طور حتم با خصوصیات فنی بالایی که دارد می‌تواند به استقلال در لیگ بیستم کمک زیادی کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: حالا استقلال در جناح چپ خود دو بازیکن چپ‌پای آماده در اختیار دارد که این منطقه را برای استقلال به نقطه قوت تبدیل می‌کند و برای هر تیمی خطرناک است.

بیشتر بخوانید:

میلیچ به تهران بازگشت

نیکبخت تصریح کرد: استقلال در لیگ آینده کار سختی پیش‌رو دارد، اما این تیم با کادر فنی و بازیکنانی که در اختیار دارد آماده هستند تا بهترین روزها را برای هواداران رقم بزنند. استقلال در چند سال اخیر نتوانسته در لیگ برتر به موفقیت برسد و همه این توقع را دارند در فصل آینده به موفقیت بزرگی برسد.

وی تاکید کرد: بازیکنان خوبی در استقلال حضور دارند و شاکله اصلی این تیم بر خلاف سال‌های گذشته حفظ شده است.  متاسفانه در سال‌های گذشته پیش از شروع فصل نفرات زیادی از این تیم جدا می‌شدند و آبی‌پوشان ضربات زیادی از این بابت خوردند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: جدایی علی کریمی اتفاق خوبی برای استقلال نبود اما نفرات دیگر می‌توانند جای خالی این بازیکن را پر کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 8
    بعد میگویند استقلال بازیکن نگرفته است. تیم فینال آسیاست تضعیفش میکنند. یک تیم دیگر قوی و بازیکنهایش حفظ میشود. به این میگویند ورزش پاک و هوای پاک و دور از آلودگی. نیکبخت هم باید حرفی زند تا تو استقلال پست و مقام بگیرد.
    • علی IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      8 18
      عزیزم این پولی که به برانکو دادن میشد یه تیم دیگه هم باهاش خرید ،این شانتاژ بازی و سیاهکاری کار همیشه تیم لنگی هست ک مظلوم نشون بدن خودشونو
    • لنگی IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      0 3
      لنگ
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      0 0
      ورزش ناپاک اینه تو 2روز مدیر عامل برا شما میزارن.. استقلال 3هفته است مدیر عامل نداره.. ورزش ناپاک اینه سنگ میندازن جلو پرونده رشید مظاهری..
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    باز این حرف زد..برو بابا دنبال سهمیه سال بعد
  • علی خان IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    جناب،، چپ استقلال از کدوم ور اگه از راست بگی میشه چپ استقلال اگه از چپ بگی میشه راست استقلال، مثلا استقلال و لواشک سازی فسا ، اگه استقلال سمت راست لواشک سازی فسا بیاسته ، چپ استقلال چپه ، اگه استقلال چپ لواشک سازی فسا بیاسته ، چپ استقلال راسته نسبت به لواشک سازی فسا. با تشکر علی خان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس