ریحانه پارسا

ریحانه پارسا خطاب به بهنوش بختیاری: چرا یکبار نمی‌گویید شب‌های زیادی در این ۲۰ سال اشک ریختید، بقا به هر نحو را به فنا ترجیح دادید که فقط باشید؟

به گزارش مشرق، چندی قبل بهنوش بختیاری در پیامی متنی در صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا در قالب کامنتی برای او نوشت: ریحانه جان روزی بهت گفتم : وارد این حرفه شدی مواظب خودت باش. الان با دیدن این فیلم متوجه شدم کاش خودم رو سبک نمی‌کردم و دلسوزانه و خواهرانه برای دختری که ذاتش به دلم نشسته بود اصلا حرفی نمی‌زدم....بعضی حرفا قرار نیست هر آویزه گوش کسی بشه... حتما باید بری و تجربه کنی و سرت به سنگ بخوره تاببینی کسی که ببیست سال از تو به لحاظ حرفه‌ای جلوتره چی میگه .

بیشتر بخوانید:

فیلم زندگی ریحانه پارسا از پشت پرده سینما در ترکیه ساخته می‌شود؟

ریحانه پارسا که این روزها با حضور در ترکیه به سر می‌برد و خبر ساخت فیلمی درباره زندگی‌اش خبرساز شده است ناگهان در استوری اینستاگرامش خطاب به بهنوش بختیاری نوشت: خانم بختیاری عزیر سلام امید که حالتون خوب باشه(هر چند من بعید می‌دونم) . خانوم جان شما دوسال پیش حسن نیت و قلب پاکتون رو به من ثابت کردین! چرا یکبار هم که شده پرده از هزار و یک اتفاق که باعث این شخصیت بی ثبات حزب باد شده برنمی‌دارید؟ چرا یک بار قید میلیون میلیون پولی که بابت مزون‌ها و سالن زیبایی که می روید «نوش جانتان» را نمی‌زنید؟ چرا بی‌خیال این موبایل کوفتی نمی‌شید و ۴۰ روز با خود و خدای خودتان خلوت نمی‌کنید که به عمق زخم‌های رو روح و روانتان نمی‌روید؟ از خود فرار می‌کنید.. ناخودآگتان کامنت می‌گذارد...مردم فحش می‌دهند... و باز یک چسب زخم لجن روی این جراحت دیرینه نمی‌زنید؟ شاید من آیینه‌ایی از بیست سال پیش شما باشم، اما تکرار نسل شما نخوان بود! با افتخار جنون را سرلوحه خود می‌کنم و به دیوانگی می‌بالم بگذار که هر که هر چه می‌خواهد بگوید! 

بیشتر بخوانید:

جشنواره «هنر زنده است» برای زنده کردن موقعیت سیاسی وزیر جوان برگزار می‌شود؟

او در ادامه این پست نوشت: چرا یکبار نمی‌گویید شب‌های زیادی این ۲۰ سال اشک ریختید، بقا به هر نحو را به فنا ترجیح دادید که فقط باشید؟ این بودن چه سود جز چند واریزی برای شما؟ چون آیینه شما شد این ویدئو دردتان گرفت و ابراز پشیمانی از نصحیت من کردید؟ من نصیحت شما را پس می‌دهم مثل هر آنچه تا امروز داشتم و به خواست خودم پس دادم و از دست دادم تا باز خودم را ببینم ! واقعیت این است که من خودم را عاشقانه دوست دارم و هر آنچه دلم بخواهد انجام می‌دهم. این دقیقا همان گمشده‌ایست که شما چند سالی است در سالن‌های زیبایی با حفظ سمت انجام می‌دهید. شما خود را سال‌هاست به مردمی که برایشان سر درد خودشان مهمتر از مرگ شماست فروخته‌اید! شما بمانید و هزار کاش‌های ناخودآگاهتان !!! ما همه یکی هستیم، تنها ابزارمان فرق می‌کند. این که شما نسبت به هر چه می‌شودنظری دارید قابل تحسین است. من اسم شما را می‌گذارم بانوی رکیشن ایران! بار مخاطب بارشنگینی است اما سنگین تر از هزار توویی در این شوآف‌ها که برای خود می‌سازیم نیست!

پارسا در ادامه این استوری اینستاگرام خود نوشت: در واقع هر جا سخن از لایک بیشتر است نام شما می‌درخشد(مثل این کامنت آخر) . من با افتخار دنبال لایک هستم چون زاده نسل مدیا می‌باشم.

با این پاسخ پارسا بهنوش بختیاری در چند استوری مکرر اقدام به پاسخ دادن کرد و در چند استوری نوشت:

۱-دنبال پول بودن کار بدی نیست خیلیم خوبه، از راه کثیف به پول رسیدن کار بدیه.

۲- دنبال پول بودن کار بدی نیست، دنبال هر دقیقه یه پسر بودن برای پول بله واقعا کار بدیه.

۳- دنبال پول بودن کار بدی نیست، حرکات زننده دهاتی کردنم جلوی دوربین برای رسیدن به پول کار واقعا بدو بسیار چیپیه، فقط یه بی خانواده می‌تواند آنقد گل درشت جلف  و هرز باشه.

۴- به همه دوستانم توصیه می کنم تا می تونند دنبال رشد و پول و شخصیت باشن و از هر چی زن و مرد هرزه دوری کنن این رمز موفقتی شخصیه و بس راه دیگر جز درستکاری وجود ندارد.

۵- آدم بی خانوده و بی اصالت و بی جنبه و زباله اجتماع رو بزرگ نکنین ته همه این کثافتکاریایی که اینا می‌کنن سرابه. 

۶ - و در آخر توف تو دات هر کی که جنبه پول و معروفیت نداره.

۷ - ای کاش واسه رد گم کنی آدم خودشو به شکر خوردن نندازه.

بیشتر بخوانید:

ریحانه پارسا تهدید به افشاگری علیه پشت پرده سینما کرد

بهنوش بختیاری در هشتمین استوری که تعمدا و خطاب به ریحانه پارسا منتشر می‌کرد با انتشار عکس ترلان پروانه نوشت:

۸- سه سالت بود روی پای خودم مینشستی و سریال جایزه بزرگ مهران مدیری رو بازی می کردیم، نققش دخترم رو داشتی. مادر نازنینت رو به خوبی می‌شناسم بین تو وهمنسلانت فرق بسیاریست و اون سلامت خانوادگی و تربیت توستکاری خطاهای نوجوانی ندارم همه ما داشتیم و داریم. اصالت تفاوت تو خیلیاست ... اینه که تو با فاصله خوبترینی.

بهنوش بختیاری که در استوری قبلی اعلام کرده بود که این آخرین پاسخ او به پارسا اما همچنان استوری منتشر کرد و پاسخ‌های مکرر خود را به صورت غیرمستقیم وخطاب به بازیگر سریال پدر منتشر می‌کرد. او در استوری دیگری نوشت:

۹ - تا به حال شده از دیدن یه آدم بی ارزش تو خالی احساس کنید چقدر خفنید؟؟؟؟ من الان اون حالو دارم که از زمانی معروفم که دوستامون به سیب‌زمینی می‌گفتن دیب دمینی و سیزده ساله که سر زندگیم و هیچکی ندید هرز برم، و همیشه شرافت داشتم و با عزت نفس زندگی کردم از خدا ممنونم که ذات به این خوبی به من داد.ازش واقعا ممنونم.

۱۰- خدایا شکرت که به من و خیلی از همکارام جنبه معروف بودن دادی شکرت که این دست و اون نچرخیدم تا تفاله‌م برسه به همسرم، شکر خدا که ظرفیت عشقی که مردم بهم دادن رو داشتم، خیلی، خیلی، خیلی، ظرفیت مهمه توجنبه نداری خورده بچه . یه منبه(منبع) داری اونم سوراخه.

۱۱- از سایت‌های شرط‌بندی خط نگیر، از اراذل و اوباش خط نگیر، لنگ اعوامو نکش وسط واسه لابی کردنت با سایتای شرط بندی. لنگ همه چیو نکش واسط واسه کثافتکاریایی که که راه انداختی هیچ چیزی نمی‌تونه شخصیت کثیف تو رو از مردم پنهان کنه خورده بچه. که حتی حرفاتم داری خط میگیری. مردم زنان فاحشه را فراموش نخواهند کرد.

بهنوش بختیاری به صورت خستگی‌ناپذیری به انتشار استوری‌هایش ادامه داد.

در ادامه انتشار مکرر استوری توسط بهنوش بختیاری این بازیگر با فخر به تحصیلات آکادمیک خود نوشت :

پارسا در پاسخ به بختیاری در مورد سطح سواد پست زیر را منتشر کرد:

هر چند این جدل اینستاگرامی با انتشار استوری از سوی دو طرف همچنان ادامه دارد در آخرین پست‌ها در ابتدا پارسا برای طباطبایی نوشت:

پارسا با تند شدن پیام‌های بختیاری در آخرین پست خود دست به یک انتحاری زد و در پیامی خارج از عرف اخلاقی با انتشار عکس بهنوش طباطبایی نوشت:

به این ترتیب تا نیمه شب گذشته این جدل میان دو بازیگر با الفاظ رکیک همچنان ادامه داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 126
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    65 9
    از نظر من بین بختیاری و پارسا و پروانه فرقی نیست هیچ کدوم چشم دیدن هم دیگه رو ندارن بختیاری که دیگه سالهاست کار نمیکنه یه چند وقت هم مردم به مثلا سلبریتی ها کارندارن خودشون هم دیگه رو رسوا میکنن
    • هنرمند باش، نه بازیگر.... IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      43 2
      حضرت عباسی اگ اینا با این حرفاشون هنرمندن من شغال زباله خور هر شب در خونه هاتونم.....
    • س IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      32 3
      واقعا آدم نمیدونه بخنده یا ناراحت بشه ..!!!! دعوای ترامپ و بایدن رفت تو حاشیه !
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      25 2
      سطح فرهنگ و تربیت خانوادگی الگوهای بعضی از جوانان ما این جا مشخص میشود، ضربه ای که صدا و سیما با معروف کردن این افراد به فرهنگ جامعه ما وارد میکند، ابرقدرت های شرق و غرب با میلیاردها دلار هزینه نتوانستند وارد کنند.
    • مجید دلبندم IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      21 0
      اگه آدمها به اندازه‌ی زمانی که برای نوشتن یک کامنت میگذارند قبلش به اونی که میخوان بنویسند فکر می‌کردند خیلی از حرفها را نمیزدند
    • FR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      6 3
      ببین کاربرای مشرق چه قدر برای این خبر نظر نوشتن مشخصه خیلی پیگیر اوضاع احوال ایشون هستن جالبیش اینجاست که حرفش بیفته این مسائل ازنظرشون جزو مسائل بی اهمیته ولی خودت بازدید خبر رو ببین میفهمی چه قدر براشون اهمیت داره.
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      6 0
      بد نبود . وسط اخبار مجلس و دولت و تورم و بایدن و ترامپ ...یه دعوای با مزه دیدیم البته دنبال کردن این مدل خبرها تفریح
  • IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    19 47
    دلم به حال پارسا می سوزد. امیدوارم برگردد. امیدوارم زیبایی اش را باعث سقوط خود قرار ندهد. به علت شکست در زندگی مشترکش با او احساس همدردی می کنم، و می دانم که بخشی از مسیری را که رفته غلط است، اما او کمی بچه است و امیدوارم دست فرمانش را عوض کند.
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      6 1
      نترس بزودس دست گلش... رو از پشت میبنده و عین ذاتش
    • مهدی IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      40 2
      زیادی داریم این اراذل رو تحویل می گیریم
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      24 0
      کجای اون خوشگله با هزار جور لوازم آرایشی تازه صورتش یه رنگی میگیره از اون خوشگلتر تو ایران زیاد هست
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      12 0
      زیبایی؟با اینهمه ارایش همه فوق زیبا هستن بهتره بگی امیدوارم استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی باعث فریب خودشم نشه که خیال بگیردش فکر کنه واقعا زیباست
    • سارا IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      5 0
      حتی با ارایش هم زیبا نیست
    • ،،، IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      0 0
      غصه نخور
  • رضا IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    13 1
    خب كه چى ؟!
  • نادر IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    38 7
    متاسفم ولی فکر کنم یه گلشیفتت دیگه تو راه باشه
    • با نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      5 18
      خیلی دلت بخواد هنرپیشه ها مثل گلشیفته بشن هر انسانی خطایی داره ولی گلشیفته انسانی که پیه سختی هنرپیشگی در غربت رو به تنش مالید برای اینکه زندگی کنه و نوکری اینو اونو برای پول درآوردن نکنه اون انسان متعالی تری خواهد شد هر چند که بسیاری از مردم به علت ریشه های فرهنگیمان در مورد اون دچار بدفهمی هستند ولی عاقبت تاریخ قضاوت لازم را خواهد کرد ولی کسانی که دیگران را قضاوت می کنند اون بدون شناخت از آنها بزرگترین ضربه ناشی از این قضاوتهای سطحی را اول به خودشان خواهند زد
    • ابوافضل IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      0 0
      بله همین طور داره پیش میره
  • GB ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    72 1
    دو تا نصیحت: ۱.وارد دعوای دیگران نشوید چون از همه جزئیات اطلاع ندارید،۲. با احمق بحث نکنید.
    • N.k IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      7 0
      دقیقا(: گل گفتی
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    18 0
    خخخخخ وای اینارو بندازید تو رینگ
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    33 9
    جمع کنید سینما را
    • FR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      11 5
      ببند
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    57 5
    لجنزار اینستاگرام... خوشحالم که از سه سال پیش اینستا رو از گوشیم پاک کردم و برام مهم نیست تو اون لجنزار چی میگذره
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      13 1
      آفریییییییین بهترین کارو کردی جدا تبریک میگم بهت واقعا محیط بشدت مریضیه لجنزاره دقیقا
    • FR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      1 10
      باشه بابا تو خوبی خوش به حال تو
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      4 2
      ۱۴:۳۲ خب نظرشو گفته حالت خوش نیست به بقیه چه ربطی داره؟
  • CA ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    21 0
    آپچیگری خواهرانه در فضای مجازی سر پول کثیف! بنظرم تیتر مقاله بایستی این میشد!ولی خدایا از این خواهرها نصیب ما نکن
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    27 1
    چقدر اینا سلبریتی ها مزخرفن!
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    27 0
    یارب مپسند که گدا معتبر شود ......
  • ایزا IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    19 0
    برن پی کارشون هردو تاشون
  • US ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    خو الان که چی ؟
  • مهدی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 1
    چشم مشرق روشن!
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    14 0
    خدایا قدرتتو شکر ...
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    16 2
    من اصلا کامنت ها رو نخوندم اما برام جالب این جوونا رو برو بزرگترهاشون که دلسوزانه بهشون راهنمایی میدن میایستن ومیگن ما نمیخوایم راهی که شما رفتید تکرار کنیم چرا نمیزارین که براخودمون زندگی کنیم اما جالبیش بهمینه که یا همون راهی رو میرن که همون راه راهنماشون ویا راهی که چند پله پایینتر از اونی که راهنماشون گفته ممکن تهش بهش بخوری میرن چون نمیخوان باور کنن که اگه بزرگتری راهنمات کرد این راه رو یا خودش تجربه کرده یا تو دوستاش دیده ونخواسته سرمایه تو تواین تجربه از دست بره اما حیف وصد حیف که بازم تکرار میشه واین تکرار در ادما همچنان ادامه داره ماانسانها شاید قرنها وسالها از بوجود اومدنمون میگذره اما نباید فراموش کنیم که فطرتی درون همه ماست که از یک خدای احد واحد گرفتیم وخواه وناخواه همه مثل همیم مگه اینکه بربهتر شدنومون درونمون را تقویت کرده باشیم چرا برای خوبی ویا متاسفانه برای بدی
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    18 3
    ماهیت واقعی حامیان ومبلغان دولتها!!!
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      16 4
      الگو های انتخاباتی !!!
    • ناظر IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      14 2
      کاش نظرشون رو در مورد اینکه به کدوم کاندیدای ریاست جمهوری بعدی رأی بدیم رو همراه این متنهای گهربارشون در فضای مجازی منتشر کنن تا مردم بفهمن دارن از چه کسانی پیروی میکنن و با طناب چه کسانی توی چاه میرن .
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    19 1
    جالبه همچنان این جماعت سلبرینی بیحیا دارن خودشونو به مردم معرفی میکنن و متاسفانه بازم مسئولین صدا و سیما تو هر مناسبتی دعوتشون میکنن که بیان از خوبیاشون بگن و مردم رو نصیحت کنن و وای برما که این جونورا شدن هنرمندامون............
  • محمد باقر مرادی IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    11 0
    من میگم این متن و یکی بخونه چقدر تایپتون غلط ایرادی نداره
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    13 0
    طباطبایی نه مجیدجان، بختیاری
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    19 4
    بهنوش بختیاری معروفه، اون کیه؟ سریال پدر؟ من ندیدم سریالو. یه سریال فقط
    • امیر US ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      2 3
      خطاب به 8:45، فکر کنم منظورت ریحانه پارسا بوده، به اشتباه نوشتی بهنوش بختیاری!!!!! چون ریحانه پارسا در سریال پدر بازی کرده بود.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    14 0
    فعلا که ریحانه پارسا با این حرکاتش خوب داره فالوورجمع میکنه وشماهم بهش کمک میکنین ریحانه واسه موردتوجه قرارگرفتن اونطرفی ها به این چیزااحتیاج داره
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      8 5
      خانم بختیاری سر تو رو سر یک معتاد و مفنگی نزار شما همیشه یک هنرمند دوست داشتنی بودین خدا حفظشان کنه
    • . IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      1 0
      به نظر من خانم بختیاری نباید وارد این بحث می شد به قول قدیمیا بحث کردن با احمق مثل کشتن پشه روی صورت هست
  • سروش IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 10
    برای همین هست که زنها هیچ وقت تیم فوتبال یازده نفری ندارند چون سه نفر خانم اگر سه رو توی یه اتاق بمونن روز چهارم گیس و گیس کشی میشه!!!! خواهرم میگفت دوران دبیرستانشون دو نفر از همکلاسی ها با هم گلاویز شدن در حد کت کاری معلم اومده سر کلاس با داد و بیداد طرف میگه که فلانی میخواد بره گوشی موبایل بخره و به شوهر خیالی اون پیامک بده که فلان می گفتند و ...که معلم هنگ کرده بود و بین خنده و گریه گیر کرده بود و به چهره خونین این دو تا در این روز نگاه میکرد که امروزشان را برای افکار و آرزوهای خیالی در آینده خراب کردند. احتمالا امروز جزئی از همون سلبریتی ها باشند.
  • FR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 1
    فقط اونجا که : به این ترتیب تا نیمه شب گذشته این جدل میان دو بازیگر با الفاظ رکیک همچنان ادامه داشت. خخخخخخخخ
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    8 0
    هر دو از یک قماش اند و هر دو با این فرمون به سوی جهنم...
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    14 0
    و در ادامه تاسف برای عوام الناس و جوانانی که اینها الگو و اسطوره میشه براشون
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    10 0
    ریحانه پارسا رفت که بشه سوپراستار فیلمهای اونوری ...
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      0 0
      توایران تجربه کسب میکنن میرن اونوراجرا میکنن!
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    12 0
    حامد عنقا خیلی سریال های خوبی نوشته و ساخته ولی بزرگترین بدیش به سینما و تلوزیون ایران همین ریحانه پارسا بود! نو کیسه
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 0
    دو تا آدم خودشیفته و بی ادب افتادن به جون هم. به جهنم.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    4 2
    ب . ب پیر شدی تحملت کم شد سر به سر یک بچه گذاشتی
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 1
    از خانم بختیاری انتظار نداشتیم.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    4 1
    بختیاری بخاطر کار کردن و چک های دریافتی که پول نشدن و حق الزحمه اش نگرفت گریه میکرده !
  • شهرام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    17 0
    ریحانه پارسا واقعا تجسم تمام و کمال عقده اس ناموسا چندشش میشه ادم
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    این خاله زنک بازیه
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    این چرت و پرتا چیه ؟!
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    که چی این بزرگنمایی ها و پوشش دادن ها چه معنی داره
  • سعید IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    از فهوای کلام خانم بختیاری چنین بر می آید ومعترفند که بازیگران بی هنر،کالت و فرقه خاص خودشان دارند،و افشای آن را مذمت می کنند.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    اون دوتا دعواشون شده ؟!
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    ههههه عجب دعوای هیجان انگیزی خخخخخ
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    خخخ چه خبره آدم یاد دعوای بچگیش می افته تازه برید موهای هم دیگه هم بکیشید اینجوری حال میده خخخخ
  • خودم وخودش IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    دعوای خاله زنکی الان گیس وگیس کشی میشه
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    وای خدا دیده شدن به چه قیمتی آخه اخرش که چی؟۱جوری بهم فحش میدن و غرق امروزشون شدن انگار تا ابد زنده ان.بابا دنیا مثل برق میگذره چند سال دیگه میمیریم کاش یاد و خاطره خوب و محترمانه ای ازمون به جا بمونه
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 0
    انتشار این چرندیات تواین مقطع حساس که ملت ایران دارن با دشوارترین بحران های اقتصادی دست و پنجه نرم میکنن جز توهین به وقت وشعور ملت چیز دیگه ای نیست بهتر نیست حداقل برای سرگرمی هم که شده مطالبی علمی وارزنده منتشر کنید تا دعوای دو تا دلقک
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    8 2
    فکر می کنم برای هردو عزیز سوء تفاهم شده این که کدامتان بیشتر فالور یا لایک دارین مهم نیست مهم اینه که یک نکته ظریف را فراموش کرده اید مردمی که شما را دنبال می کنند لزوما دوستتان ندارند بلکه صرفا برایشان سرگرم کننده اید وگرنه کمتر آدم عاقلی شما را برای دوست شدن انتخاب می کند
  • محسن IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    بنظر من خانم بختیاری پیشکسوت تره نباید این موضوع رو ادامه بده .اگر حرف زدن نقره ست .سکوت طلاست
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      0 0
      من دوتا بازیگر خیلی دوست دارم اما اصلا از خانم بختیاری همچین توقعی نداشتم از چشمم افتاد
  • یه کی که عاشق خداس IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    اخه خدایش این ام هنرمندان که ما داریم صبح تا شب دارن به هم میپرین همه با هم دعوا میکنن وقعا برای اونا نه برای خودمون متاسفم که اینا هنرمندای کشور مان
  • علی UA ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    حالا الان اینها شخصیت های مهمی هستند که شما وقت میزارید و راجع بهشون صحبت می کنید .... یه مشت دلقک که جمع شدن دور همدیگه و اسم خودشان باشند سلیبریتی............
  • پریسا IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 8
    خدایی بهنوش ادم نرمالی نیس اون همه حرف زشت و اون همه تبلیغ از تحصیلاتوکاراش واقعا خودنمایی وعقده اس تحصیل داره ولی فرهنگ حرف زدن ن تحصیل داره ولی نمیفهمه ک با بچه نباید کلکل کرد خیلی زشت بود متاسفم واس هردو دم ریحانه گرم ک مثل اون یسر تایپ نکرد ریحانه مجرد وقتش ازاد ولی بهنوش با وجود همسر چجوری وقتگذاشته گوشی بدست یسر تایپ خدا ب همسرش صبر بده
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      6 0
      واقعا هردوشون بعضی رفتاراشون مشمئزکنندس مخصوصا ریحانه پارسا واقعا عقده ای و تازه به دوران رسیدس دفاع از هرکدومشون باعث زیرسوال رفتن شخصیت خود ادم میشه
  • DE ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    11 1
    خانم بختیاری زیحانه پارسا یک خل به تمام معناست تازگی هم معلوم نیست چی میزنه حالش خرابتر شده
    • sara IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      1 1
      بدا به حال جوانان ما که شما الگوی آنها بشوید
  • کوروش IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    گل درشت دیگه یعنی چی؟؟؟خخخخ
  • ناشناس IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    16 0
    مردم ایران ملت بزرگی هستند و قهرمانهای بزرگی دارند لطفا آدمهای کوتوله و حقیر و کوچک را به ملتی بزرگ نچسبانید لطفا .
    • محمود 49 ساله IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      7 2
      خانم بختیاری از شما که هم سن مادر من هستید بعیده ..اون بچه اس ول کن بابا .
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    به برخی از خوانندگان عزیز، غیبت و تهمت و توهین شما این وسط چه معنی ای داره؟
  • بنده خدا IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 0
    بهنوش عزیز سلام، شما همچنان سنگین و متین، و برای مردم قابل احترامی، به نظرم این خانم پارسا رو همه شناختن ونیازی نیست شما اصلا بهش جواب بدی، من قبلا هم پیام گذاشتم که چرا صدا و سیما و سینما آنقدر بی در و پیکر شده که هر کسی که کمبود روحی وروانی داره، میاد اونجا تا بشه کانون توجه؟؟؟؟ واقعا چه کسانی با چه نيت و هدفی و با چه وعده و وعید هایی پای هر کسی رو در سینما و تلویزیون که بیت المال و ووقت مردم که حق الناسه، باز میکنه؟؟؟ این خانم مایه ننگ و شرم دختران و زنان ایرانیست و به نظرم باید روانکاوی و آسیب شناسی شخصیتی بشه
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      6 0
      آفریییییییین دقیقاااااااااااااااااااااا
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 2
    چرا مشاجره این دوبازیگر.ریحانه پارسا و بهنوش بختیاری را به نمایش گذاشتید. جدال حرامه. پخش و انتشارش گناه بزرگیه. پاک کنید از سایت. با آبرو دیگران بازی نکنید. خدا در سوره یاسین می فرماید هم عمل را ثبت میکند و هم آثار عمل. به آثار عملتان بیندیشید
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    الگوهای مردم در تلویزیون و سیما
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    4 0
    اینا که سلبریتی نیستن ....
  • امیررضا IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    بابا این سینما رو جمع کنید یه قرونم ارزش نداره برای دیدنش
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    7 0
    وای از ما که اینا رو هنرمند می دونیم هنرمند از نظر من کمال الملک یا محمود فرشچیان هست نهایت مهارت و فراست و ادب و تواضع و فروتنی
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    12 0
    چقدر ادم باید تازه به دوران رسیده و بدبخت باشه که با بازی تو ۱سریال درپیت خودشو اینطوری گم کنه یکی نیست بگه چه دردی از جامعه دوا کردی که اینطوری هوا برت داشته بچه کوچولو
    • ناشناس IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      3 0
      بچه کوچولو نه جوجو
  • فربد IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 2
    خانم بختیاری شما فقط کتاب بار خر هستی
  • ناشناس IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    ما ملتی بزرگ با قهرمانانی بزرگ مثل شهیدان باکری و همت و دوران و خلعتبری و یاسینی و فکوری و فلاحی و حسین فهمیده ها و و و و و و و هستیم اینها کی هستند که براشون وقت می ذارین و این آدمهای حقیر و بی محتوا و کوچولو رو بزرگ می کنید جمع کنید دیگه
  • ناشناس IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    ما ملتی بزرگ با قهرمانانی بزرگ مثل شهیدان باکری و همت و دوران و خلعتبری و یاسینی و فکوری و فلاحی و حسین فهمیده ها و و و و و و و هستیم اینها کی هستند که براشون وقت می ذارین و این آدمهای حقیر و بی محتوا و کوچولو رو بزرگ می کنید جمع کنید دیگه
  • ناشناس IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    8 0
    ما ملتی بزرگ با قهرمانانی بزرگ مثل شهیدان باکری و همت و دوران و خلعتبری و یاسینی و فکوری و فلاحی و حسین فهمیده ها و و و و و و و هستیم اینها کی هستند که براشون وقت می ذارین و این آدمهای حقیر و بی محتوا و کوچولو رو بزرگ می کنید جمع کنید دیگه
  • ایل بزرگ بختیاری IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    جدا متاسفم ،توی کشور ما اینهمه بانوی علمی استاد دانشگاه ،معلم،کارمند،ونخبه داریم اونوقت چهارتا آدم بزک بی ارزش میشن سرتیتر رسانه و الگوی جامعه،تاسف تاسف.......
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    این اشغالها تو ایران فقط مطرح میشند و اینم نتبجه دولتهای لیبرال و افساد طلبان هست. در کشورهای خارجی پهن هم بارشون نمیکنند و برای دیده شدند باید فقط عریان کنند.
  • فاطمه IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    خوب ریحانه پارسا چکار می کنه؟
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      5 0
      هیچی کله ی کچلش را نشان داد !!وبه آن کارگردانی که این را بجای یک دختر چادری گذاشت بگید مِن بعد دختر چادری خواستی برو در مساجد و هئیت ها پیدا کن مگر نمی تونن هنرپیشه بشن !چرا یکی که جنبه ندارد را چادری کردی که الان کشف حجاب کند !
  • FR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    ولا من کاری به کار اینا ندارم زندگی خودشان هرتصمیم مخان بگیرن ولی این خانم بختیاری چرا اخه به خانم پارسا میگه حرکات دهاتی پشت دوربین در میاری ولا ماندم چرا شعور حرف زدن نداره چرا به بقیه اهانت هرچند خدا شاهد از حرف هر دوطرف خنده م گرفت ولی جایی خجالت داره بخدا
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      0 0
      میگه تو دهاتی هستی منم عشایری ام!
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    خب بذار برو دیگه ای بابا
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    اینا خیلی ساده اند.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    بازی این فیک های به اصطلاح هنرمتد.
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    وای از دست این سلبریتیها
  • هلن IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    خداییش سر یه حرف کوچیک عجب جنگ جدالایی میشه. به نظرم باید از هم دیگه معضرت خواهی بکنن
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    عجب!
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 1
    برو بابا بهنوش بخیاری
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    یعنی حالت تهعووووع می گیرم از این زندگی هاتون
  • عسل IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    الوم باشید
  • یه شهروند IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    ای بابا پارسا رو تایید نمی‌کنیم اما بختیاری خودت رو جمع کن همش سرت تو زندگی بقیه اس و هر بار به یه کی گیر میدی. تو اگه خودت شخصیت مدار بودی و و خیر خواه و دنبال حاشیه نبودی پیامی داشتی تو پی وی میدادی. تو خودت حزب بادی. تبلیغ داروی کرونات هنوز یادمون نرفته. ریحانه در این قضیه به نظرم بی تقصیر تر از بهنوش هست.
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    درود بر خانم خوبیها سرکار خانم بهنوش بختیاری که در اوج هنرمندی اصالت خودشو حفظ کرده و تشکر از مهربونیهاش
  • احسان قادری DE ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 1
    شما چرا نخود هرآش هستی.بپذیر که پیر شدی و...البته در اوج کارت هم رز تایتانیک نبودی و هیچوقت نقش اول زن فیلم نداشتی ..مدتی سکوت کن.به نفع شماست
    • خودم IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      1 0
      خانم بختیاری برو به سبک بازی های خودت فکر کن خیلی زور زدی تو این سالها چیزی هم گیرت نیومد اگه آرزوته که تو هم اون ور آبی بشی ولی نمیتونی البته من از هر چی بازی گر بدن نمای جلفه بدم میاد همتون سروته یه کرباسین همتون از رافت نظام خوردین و پررو شدین
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    واقعا که باید بگم از همچین ادم هایی بهتر از این انتظار نمی رفت.
  • Aynaz IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    من موندم اینا به چیشون انقد مینازن
  • افشین IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    من خانم بختیاری رو به عنوان یک هنرمند خیلی دوست دارم. ولی کاش بعضی حرفای خارج از عرف و نمی زد. و امیدوارم که خانم پارسا هم مسیری خوب و پیش بگیره و با هر ابزاری نخواد لایک بگیره. خوشبختانه تا الان سبکسری از ایشون ندیدم و امیدوارم بعد از اینم نبینم. هر دو عزیز رو به خویشتنداری دعوت می کنم
  • غریبه IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 1
    تو در حدی نیستی بخوای با خانم طباطبایی بحث کنی امثال اینا سینما رونگه داشتن تا یکی مثل تو بتونه راحت هر روز به بهونه سینما تو بغل یکی باشه خانم بهنوش طباطبایی یکی از بازیگر مطرح شده سینماس مثل توام تازه به دوران رسیده نیست
  • 0000 IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    ریا کاری جزئی از فرهنگ ما شده' درخفا همه کار میکنیم'اما سعی میکنیم ظاهرمون راموجه جلوه بدیم.فقط اونجای حرفش که میگه ۱۳ ساله ازواج کردم ولی هرز نپریدم.چه منتی گذاشت
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    همشون سر وته یه کرباسن،حیف پول ملت که تو جیب ابجور آدما میره،اینا از پول ما به اینجا رسیدن
  • عاطفه IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    واقعا متاسفم خانم بختیاری درست میگن ولی از این منم منم ها باید دست بردارن و خانم پارسا خواهشا دست از اینهنه جنجال بردارین واقعا نظرم راجب شما عوض شد و خانم بختیاری بنظرم درست میگن فقط من هاشون اشتباهه خواهش میکنم باز هم برای ما هنرتون رو نشون بدین باعث لذت هستش
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    1 0
    حالا ما به طناب اینا بریم تو چاه و قاتلا رد اعدام نکنیم؟؟؟ روی بایدن و ترامپ رو سفید کردن این دو تا جقله. اخه این حرفا چیه ....
  • هنر IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    0 0
    بهنوش جان دهن به دهن هر تاره به دوران رسیده نشو!از من بشنو
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    2 0
    گزارشگر عالی بود. ولی چقدر حرفهای بدی زد خانم بختیاری. مخصوصاً گفتن بی خانواده به دختر جوانی که فرزند طلاق است، هرچقدر هم خطاکار یا اصلا گیریم هرچی، خیلی ناجوانمردانه است. ما آدمها در دعوا هم باید رعایت کنیم، حتی در فحش دادن هم باید رعایت بعضی چیزها را بکنیم. چون به خودمان احترام میگذاریم. به مرام و دین و آیین خودمان احترام میگذاریم. ریحانه پارسا اگر به اینجا رسید به خاطر کمبودهای عاطفی اش بود. مشکلات و اختلالات روحی دیده نمی‌شوند و کسی جدی نمیگیرد آن را. کاش کسی کمکش میکرد. هر موقع امیر تتلو را میبینم دلم میگیرد، میشد کمکش کرد تا امروز به این ابتذال و جنون نرسد. سرنوشت ریحانه پارسا هم مگر غیر از این خواهد شد؟ چرا آدمها اهمیت ندارند برای ما. همه بنده خدا هستند و پیامبر خدا تا حدی که بخواهد جانش بربیاید امید داشت و تلاش میکرد برای هدایت کافران. حتی بیش از آنچه خداوند خواسته بود. خدایا دلم خیلی گرفته از این تنهایی ها و بی‌رحمی های دنیا. هیچکس به ایمان و پاکدامنی خودش غره نشود، بودند آنها که عمری پارسایی کردند ولی آخر از راه به در شدند با فریب شیطان. انشاءالله که ریحانه پارسا هم هدایت شود.
  • فضول IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 0
    واقعن متاسفم واسه ادم داهاتی
  • DE ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    حالا نه اینکه این دو بازیگر! هالیوود و بولیودو هر سینمایی رو در کره خاکی فتح کردند! بیماری خودشیفتگی چه بلایی سرشون اورده! بهتره برن پیش روانکاو تا شفاء پیدا کنن.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اینا الگوی مان؟ به به به به! بله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس