ضرغامی سخنران ۱۳ آبان تهران شد/ابتلای قالیباف به کرونا علت تغییر

تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از سخنرانی ضرغامی در روز ۱۳ آبان خبر داد و گفت: پیش از این سخنران مراسم رییس مجلس بود که به علت ابتلای ایشان به کرونا سخنران تغییر کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص سخنران تجمع یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: سخنران تجمع یوم الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و از دانشجویان پیرو خط امام (ره) تسخیر کننده لانه جاسوسی سابق آمریکا تعیین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این رابطه گفت: نظر به اینکه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم مبتلا به عارضه کرونا شده است ضمن آرزوی شفا برای ایشان و تمامی بیماران کرونایی، ضرغامی سخنران این تجمع خواهد بود.

وی افزود: این تجمع با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، قرائت بیانیه‌های دانش آموزی و دانشجویی و اجرای گروه سرود و رزم نوازان ارتش، اجرای شاعر انقلابی آقای بابایی و قرائت قطعنامه از دیگر برنامه‌های این تجمع خواهد بود.

محمودی عنوان داشت: این تجمع رأس ساعت ۱۵ در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت الله طالقانی برگزار می‌شود و شرکت مترو آماده خدمت به علاقمندان خواهد بود و تجمعات محدود در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    مردم دلشان خوش بیایند حرف ها ضرغامی گوش کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس