آنتونی فائوچی

مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا گفته ایالات متحده برای مقابله با ویروس کرونا نمی‌توانست در موقعیت ضعیف‌تر از این قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در مصاحبه با روزنامه واشنگتن‌پُست درباره موقعیت کنونی آمریکا در مواجهه با ویروس کرونا هشدار داد.

بیشتر بخوانید:

۶۰ درصد با اقدام ترامپ در برگزاری تجمع‌های انتخاباتی موافق نیستند

به نوشته وبگاه خبری «هافینگتون پست»، فائوچی در این خصوص گفت: «ما بزودی آسیب بسیاری خواهیم دید و این وضعیت خوبی نیست».

وی افزود: «همزمان که وارد فصل پاییز و زمستان می‌شویم و مردم در داخل خانه‌ها گرد هم می‌آیند، وضعیت آینده خوب به نظر نمی‌رسد. ما نمی‌توانستیم در موقعیتی ضعیف‌تر [از این] قرار بگیریم.»

بیشتر بخوانید:

فائوچی: تا ۲ماه آینده خبری از واکسن ویروس کرونا نیست

فائوچی در ادامه از عملکرد جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در جدی گرفتن این بیماری تمجید کرد و از دولت کنونی کشورش خواست تغییرات فوری به منظور رفع این خطر را اعمال کند.

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکنیز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم ۸۲۶ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۲۳۰ هزار و ۵۰۲ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم ۷۸ هزار و ۱۵۷ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به نه میلیون و ۱۲۲ هزار و ۱۱۴ نفر رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس