کد خبر 1137453
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
انتخاب سرمربی نوجوانان والیبال بدون مشورت/از داورزنی اصرار، از بقیه انکار!

رئیس فدراسیون والیبال بدون مشورت با اعضای هیأت رئیسه و کمیته فنی، سرمربی تیم تیم نوجوانان را انتخاب کرده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال اخیراً در مصاحبه‌ای مدعی شد که سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شده است، اما نام وی را به دلیل برخی مسائل اعلام نمی‌کند. این اقدام داورزنی تعجب اهالی والیبال را به همراه داشت، چراکه تقریباً هیچکس از اعضای کمیته فنی و هیأت رئیسه از این موضوع اطلاعی نداشتند.

* بی‌اطلاعی اعضای کمیته فنی از انتخاب سرمربی نوجوانان

بهنام محمودی، عضو افتخاری هیأت رئیسه و عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در این خصوص اظهار داشت: قرار بود رئیس فدراسیون با چند گزینه که مطرح شده بودند مذاکره کند. اظهارات اخیر داورزنی را شنیدم، اما اطلاعی از انتخاب سرمربی نوجوانان ندارم. نام گزینه انتخاب شده به هیأت رئیسه و کمیته فنی اعلام نشده است. از طرفی هیچ مشورتی هم با ما نشد.

همچنین محمود افشاردوست، دیگر عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون والیبال هم در این مورد عنوان کرد: کمیته فنی که برای انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان تشکیل شد و در هیأت رئیسه هم صحبتی درخصوص انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان نشد. زمانی که در هیأت رئیسه بحث انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان مطرح شد، اعضا به تشکیل کمیته فنی رای دادند تا سرمربی آینده تیم ملی بزرگسالان با نظر تعدادی از اهل فن انتخاب شود. 

وی ادامه داد: داورزنی در هیأت رئیسه صحبتی از انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان نکرد و نظرمان را نپرسید. من هم در روزهای اخیر در خبرها دیدم که سرمربی نوجوانان انتخاب شده است. از موضوع اطلاعی نداریم که بخواهیم درمورد آن اظهارنظر کنیم. شاید در جلسه بعدی کمیته فنی یا هیأت رئیسه این موضوع مطرح شود.

بیشتر بخوانید:

آلکنو هر روز نزدیک‌تر به نیمکت والیبال ایران

* دبیر فدراسیون والیبال: تابع صحبت‌های داورزنی هستم!

در این بین میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال هم که گویا از این موضوع بی اطلاع بود، اما نمی خواست پشت رئیس فدراسیون را خالی کند، در اظهارنظری عجیب و دور از انتظار گفت: اگر رئیس فدراسیون درباره انتخاب سرمربی نوجوانان اینگونه گفته است من هم تابع صحبت‌های او هستم. 

حال اینکه تابع بودن یا نبودن دبیر فدراسیون چه ارتباطی به مطلع بودن وی از شرایط حاکم بر والیبال دارد، موضوعی است که شاید تنها تقوی بتواند به آن پاسخ دهد. البته دبیر فدراسیون والیبال در ادامه صحبت‌های خود برای اینکه بتواند تغییر موضع دهد، گفت: در نشست کمیته فنی بحث سرمربی تیم نوجوانان در اولویت است چراکه با گزینه‌های مدنظر صحبت شده است و علی‌رغم آن که در برخی رسانه‌ها از تعلل و سهل‌انگاری فدراسیون برای انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی صحبت می‌شود، اما باید اشاره کنم که ما علاوه بر جلسات رسمی که موضوعاتش به صورت رسمی در سایت فدراسیون منتشر می‌شود.

* از داورزنی اصرار، از بقیه انکار!

تناقض در اظهارات مسئولان فدراسیون والیبال زمانی مشخص می‌شود که گزینه‌های هدایت تیم ملی نوجوانان شامل محمد وکیلی، مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان و ... هر کدام در مصاحبه‌های جداگانه مدعی شدند که هیچ صحبتی با آنها نشده است. حال اینکه داورزنی با چه مربیانی مذاکره کرده و برای انتخاب گزینه های هدایت تیم نوجوانان با چه افرادی مشورت کرده، مشخص نیست. 

اقدامات این روزهای داورزنی موجب شده تا همه اهالی والیبال انگشت به دهان بمانند و فقط دعا کنند که عاقبت والیبال ختم به خیر شود، چراکه هر دم از این باغ بری می رسد؛ از کرسی‌های از دست رفته آسیایی تا انتخاب سرمربی تیم نوجوانان بدون مشورت با اهالی فن! این روزها در فدراسیون والیبال تصمیمات به گونه ای گرفته می شود که گویا کسی دلش به حال این رشته محبوب نمی‌سوزد و قدمی برای پیشرفت والیبال برداشته نمی‌شود.

اعلام نام سرمربی تیم نوجوانان که به گفته داورزنی، پیش از شروع لیگ برتر هم انتخاب شده اگر روال منطقی را طی کرده هیچ ایرادی ندارد، اما گویا آقای رئیس هم می‌داند کارش با مشکلاتی همراه است که برای اعلام نام یک مربی اینقدر تعلل می‌کند. واقعیت این است که اعلام نام سرمربی تیم نوجوانان آنقدر موضوع سختی نیست که مسئولان فدراسیون بازهم درحال ساختن کوهی از یک کاه هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس