استقلال با دیاباته کامل می‌شود/ آذری می‌تواند جای جباری را پر کند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با بازگشت شیخ دیاباته قدرت استقلال در خط حمله بسیار بالا می‌رود و این تیم با قدرت وارد لیگ برتر می‌شود.

به گزارش مشرق، ایوب اصغرخانی سرمربی تیم جوانان استقلال و مربی بازیکن ساز این باشگاه که تعداد زیادی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر شاگردان او بوده‌اند، روز گذشته در تمرین آبی پوشان حضور یافت و دیداری با بازیکنان این تیم تازه کرد.

اصغرخانی اظهار داشت: شاهد یک تمرین با نشاط و کامل بودم. فکری مربی بسیار باتجربه و مقتدری است که به خوبی توان اداره تیم بزرگی مثل استقلال را دارد. به نظرم رسید که آبی پوشان تشنه حضور در مسابقات لیگ برتر هستند.

بیشتر بخوانید:

مذاکرات استقلال و کریمی به بن‌بست خورد

سرمربی تیم جوانان استقلال که می‌توان او را رکورد دار بازیکن سازی دانست در خصوص رضا آذری گفت: آذری از شاگردان من در تیم‌های پایه بوده و خیلی خوشحالم که او پله‌های ترقی را پیمود و به تیم بزرگسالان رسید. افسوس می‌خورم که فصل گذشته با سنگین‌ترین مصدومیت که پارگی رباط صلیبی است مواجه شد و قدری از جاده پیشرفت فاصله گرفت. اما با شناختی که از او دارم با جرات می‌گویم آذری به زودی یکی از بهترین هافبک‌های بازیساز ایران خواهد شد و بازیکنی می‌شود که حتی شاید در آینده در باره او بگویند جای خالی مجتبی جباری را پر کرده است.

وی در خصوص بازگشت دیاباته به تمرینات آبی پوشان بیان داشت: این یکی از بهترین اتفاقات پیرامون این تیم بود و استقلال با دیاباته قدرتش دو چندان می‌شود. شیخ آقای گل فوتبال ایران است و حضورش در این تیم اعتبار می‌آورد. من که می‌گویم شیخ در لیگ بیستم هم آقای گل می‌شود.

اصغرخانی در خصوص شرایط آبی پوشان در لیگ نیز بیان داشت: قبل از شروع مسابقات هرچه بگوییم پیش فرض است و تنها باید تا آغاز مسابقات که چیزی به آن نمانده صبر کنیم. اما شواهد امیدوار کننده است و به شخصه امیدوارم تیمی قدرتمند روانه مسابقات شده که از هفته‌های اول در کورس قهرمانی قرار داشته باشد و در پایان لیگ نیز جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس