حمایت دولت فرانسه ازتوهین کنندگان به پیامبر(ص) را بی‌پاسخ نگذاریم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر دولت فرانسه عذرخواهی نکند، ما باید روابط دیپلماتیک خود با این دولت را محدود کنیم. در مرحله بعد هم مسلمانان باید روابط اقتصادی‌شان را با فرانسه قطع کنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به حمایت مقامات فرانسوی از توهین‌کنندگان به پیامبر اسلام (ص)، اظهار کرد: استکبار جهانی از آغاز انقلاب اسلامی با جمهوری اسلامی روابط حسنه‌ای نداشته است چراکه همواره غربی‌ها با اسلام مخالف بودند مخصوصاً کشورهایی که ارتباط‌شان با صهیونیست‌ها بیشتر است.

بیشتر بخوانید:

اردنی ها مقابل سفارت فرانسه در امان تظاهرات کردند

مجتهد شبستری افزود: فرانسه در میان کشورهای اروپایی بیشترین و عمیق‌ترین روابط را با صهیونیست‌ها دارد. این‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب سرسازگاری با جمهوری اسلامی را نداشتند چراکه اصلاً اسلام را قبول نداشتند و دشمن اسلام هستند.

بیشتر بخوانید:

تظاهرات مردم بنگلادش علیه مکرون

وی افزود: غربی‌ها گاهی مخالفت‌ها و دشمنی‌هایشان را به ظهور و بروز می‌رسانند که آخرین نمونه آن ماجرای توهین مجله فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اسلام (ص) بود. این اقدام یک برنامه تدوین شده از سوی حاکمیت کشور فرانسه است چراکه دولت و رئیس‌جمهور فرانسه پشتیبان مجله شارلی ابدو هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ریشه این مسائل اسلام ستیزی صهیونیست‌هاست چراکه این‌ها دشمن اسلام هستند و دولت فرانسه هم ارتباط وسیعی با رژیم صهیونیستی دارد بنابراین از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا اسلام را تضعیف کنند.

بیشتر بخوانید:

حداد عادل: مکرون می‌کوشد فرانسه را از فراموش‌شدن حفظ کند

مجتهد شبستری تاکید کرد: اگر دولت فرانسه عذرخواهی نکند، ما باید روابط دیپلماتیک خود با این دولت را محدود کنیم. در مرحله بعد هم مسلمانان و هم جمهوری اسلامی باید روابط اقتصادی‌شان را با فرانسه قطع کنند.

وی افزود: امروز در پاکستان و یمن تظاهرات گسترده‌ای علیه دولت فرانسه برپا شده بود. ملت‌ها، شرکت و فعالان اقتصادی جهان اسلام باید خرید و فروش با فرانسه را قطع کرده و کالاهای فرانسه را تحریم کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما نباید حمایت مقامات فرانسوی از توهین‌کنندگان به پیامبر اسلام را کوچک بشمریم و به راحتی از آن بگذریم. اگر واکنش متقابلی به اقدام دولت فرانسه نشان ندهیم، آنها جری‌تر خواهند شد و اسلام ستیزان فضا را برای توهین‌های بیشتر به مقدسات مسلمانان فراهم می‌بینند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس