کشف گوشت تاریخ گذشته به ارزش ۵۰ میلیارد در ری/ 15 تن گوشت‌ فاسد عرضه شده جمع‌آوری می‌شود - کراپ‌شده

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از ۶۵ تن گوشت تاریخ گذشته به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در یکی از سردخانه‌های کهریزک شناسایی و کشف شد خبر داد.

به گزارش مشرق، لطف‌الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری اظهار کرد: در گشت مشترک اتاق اصناف و دستگاه‌های نظارتی شهرستان از انبارهای بخش کهریزک، بازرسان این اداره موفق به شناسایی میزان قابل توجهی گوشت فاسد به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال شدند.

وی گفت: این سردخانه غیرمجاز در شرایطی کاملاً غیراستاندارد و فاقد مجوزهای لازم اقدام به نگهداری بیش از ۶۰ تن گوشت منجمد کرده که در حداقل ۶ ماه گذشته تاریخ مصرف این گوشت‌ها به پایان رسیده و علاوه بر آن با توجه به بررسی قاضی پرونده تخلف احتکار نیز برای این کالای مصرفی محتمل است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه تأکید کرد: با توجه به حضور کارشناس دامپزشکی و تأیید بر فساد گوشت‌های کشف شده و عدم سلامت، به دستور مقام قضایی تمامی گوشت‌های کشف شده به منظور نمونه‌گیری و آزمایش برای تأیید نهایی به سردخانه معتمد اداره دامپزشکی منتقل شد.

ستاره تصریح کرد: در جریان این بازرسی یک نفر بازداشت و پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی مربوطه ارجاع شد و با توجه به محرز بودن فساد در گوشت این اقلام پس از تأیید نهایی معدوم‌سازی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۱۵ تن از این گوشت‌ها در روزهای اخیر به چند خریدار تحویل شده بود که با دستور قضایی خریداران شناسایی شده‌اند و گوشت‌های عرضه شده جمع آوری می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DK ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    یک نفر دستگیر شده که احتمالا نگهبان سردخانه بوده است!!!!
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    خودتون یه بار لید این خبر رو خوندید؟؟؟ یا هر چی دستتون میاد بازنشر می کنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس