کد خبر 1135714
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
سیاهکلی نمایه

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید از روستاها اولین درخواست مردم از ما اینترنت پرسرعت است.

به گزارش مشرق، لطف الله سیاهکلی در اولین نشست هم اندیشی و کاری مدیران حوزه‌ی ICT استان قزوین که به میزبانی مخابرات منطقه قزوین برگزار شد اظهار کرد: امروز اولویت درخواست‌های مردم در روستاها بسیار تغییر کرده است و اولین درخواست روستاییان اینترنت پرسرعت است.

وی افزود: ما برای فراهم کردن عدالت و فرصت‌های اقتصادی برابر از فناوری اطلاعات استفاده می‌کنیم و از لحاظ نیروی انسانی متخصص در استان قزوین به غنای قابل توجهی رسیده‌ایم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک فناوری جدید در جهان به سرعت توسعه یافته است و با سایر فناوری‌ها تفاوت اساسی دارد و استفاده از این فناوری موجب بهره‌وری و رشد همه جانبه اجتماعی می‌شود

افزایش ۲۰۰ درصدی مصرف اینترنت در ایام کرونا

نصرآبادی سرپرست مخابرات منطقه قزوین نیز در این جلسه گفت: خدمات فناوری اطلاعات وابستگی زیادی به چارچوب زیرساخت‌های این حوزه دارد و اصلاح قوانین در بخش مخابرات و ارتباطات می‌تواند نقش مهمی در گسترش رقابت و تشویق سرمایه گذاری این حوزه داشته باشد.

وی افزود: مصرف روزانه اینترنت در استان در ایام کرونا ۲۰۰ درصد افزایش داشته و اگر زیرساخت‌ها آماده نبود برای ارائه خدمات به مردم با مشکلات بسیاری مواجه می‌شدیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    1 0
    جالبه !روستائيان محترم مشكل معيشت واقتصاد ندارند!!!!!!!!
  • روزبه IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    0 0
    تشکیل وزارت روستا
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    0 0
    بالاترین سرعت 128کیلوبیت بر ثانیه است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس