کد خبر 1135558
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
حاج‌صفی: هرچه دارم و ندارم از سپاهان است/ برای بازگشت وقت زیاد است

بازیکن تیم فوتبال تیم تراکتور گفت: در دو سه سال گذشته مشکلاتی پیش آمد که نشد به سپاهان برگردم اما وقت زیاد است.

به گزارش مشرق، احسان حاج صفی پس از دیدار سپاهان و تراکتور در خصوص حصور محرم نویدکیا روی نیمکت زردپوشان اصفهان اظهار داشت: معتقدم محرم فلسفه خیلی بزرگی دارد. صددرصد این تیم نتیجه می‌گیرد.

حاج‌صفی تصریح کرد: در لیگ قهرمانان آسیا دیدم که (سپاهان) چقدر خوب بازی می‌کرد و فوتبال را دوست دارد. امیدوارم تماشاگران هم صبور باشند و سپاهان چندسال گذشته را ببینیم. هرچه دارم و ندارم از باشگاه بزرگ سپاهان است.

وی در مورد بازگشت به ورزشگاه نقش جهان گفت: وقتی به اینجا بر می‌گردم حس و حال دیگری دارم. فوتبال بازی کردن در این استادیوم حس و حال دیگری دارد مخصوص با حضور هواداران، ولی به هرحال در این چندسال، در دو سه سال گذشته مشکلاتی پیش آمد که نشد به اینجا برگردم. اما تا سال آینده وقت زیاد است. امیدوارم بتوانم برگردم و برای باشگاه سپاهان بازی کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • reza IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    دم با مرام شاهینی گرم که به کیسه نرفت. اصفهانیها یک تیم شاهینی پرسپولیس فینال است اما بازیکنهایش رو حفظ نمیکنند توسط وزارتخانه . اما سوگولی پایتخت ششتقلال همه را نگه داشته است و بازیکن هم گرفته و پول استراماچونی و شفر را هم از هواداران باشگاه مردمی پرسپولیس پرداخت کرده است. متاسفانه سازمان بازرسی کل کشور اجازه ورود به فساد باشگاه ششتقلال را ندارد همچنین آقای خطیر چهار برابر پول به کیسه ایها داده تا بازیکنهایش حفظ شوند اما تیمی که چهار دوره قهرمان ایران شده و به فینال رفته پول برانکو و حفظ بازیکنها را ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس