کد خبر 1135479
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

به گزارش مشرق، امیر حسین عاصف، فعال رسانه‌ای در خصوص پروژه نفوذ دشمن در کانال تلگرامی خود نوشت: آنگاه که حسگرها و قوای پنجگانه اش دچار ضعف تشخیص و استنباط می‌گردد, و گلبول‌های سفیدش به وظیفه مراقبت در قبال هجوم بیرونی پاسخ مناسب نمی‌دهند.

این مرحله ای است که هجمه بیرونی در پایین ترین توان گاهی این موجود زنده را نابود می‌کند.

اگر نظام انقلابی و دینی کشور را سیستماتیک تحلیل نماییم فراتر از حمایت‌های الهی که همواره به لطف خداوند شامل حالش بوده فراز و فرودهایش در قبال خطرات را باید با تحلیل سلامت سیستم‌های تشخیص و دفاع داخلی آن ارزیابی نمود.

حضرت امام(ره) در دیدار با خانواده شهدای هفتم تیر در سومین روز این فاجعه از وجود جریانی به عنوان همزاد و همراه انقلاب که کمر به هدم آن بسته و با این نهضت ادامه مسیر می‌دهد خبر داد و در بهار سال62 در اوج جنگ نابرابری که با تمام دنیا داشتیم فرمود خطر خارجی این انقلاب را تهدید نمی‌کند مراقب داخل باشید.

این خطر داخلی که از سازماندهی قدیمی هوشمند و برنامه ریز برخوردار است چگونه قابل پایش و کنترل و هدفگیری است؟

قدرتمند ترین قوای برانداز آنگاه که مانور بروز و ظهورشان علنی شد زهر دارتر از منافقین و بقیه مسلحین نبوده و نخواهند بود به نظر می‌اید موفقیت نسبی آنها همواره متکی به نقاب و ظاهر فریبنده آنهاست که خودی می‌نمایند و با دقت‌های عمیق می‌توان أنها را شناخت.

 رزمندگانی که در مرصاد در تاریکی مواجهه با منافقینی که با لباس مشابه خودی‌ها و کلاش به دست لابلای نیروهای خودی میلولیدند با بازوبند سپیدی که سپاه شیطان بر دست نیروهایش بسته بود آنها را شناخته و هدف قرار می‌دادند؛ حال تصور کنید حالت رعب و وحشت مستولی بر آنها وادارشان می‌کرد بازوبند سفید خود را نیز مخفی کنند، به واقع نبرد بسیار سخت تر و خطرناکتر می‌نمود.

 شرایط نبرد امروز ما با سپاهیان شیطان به مراتب سخت تر از آن شب است؛ همه یک شکل و یک شمایل گاهی نفوذیان با جلوه و شعارهایی بسیار جذابتر!!!

تجربه 40 ساله مقاومت و تبعیت محض از ولی فقیه در این شرایط تعیین کننده ترین تکیه گاه و اندوخته ماست؛ او که موسی وار به سربازانش فرمود:

ان ربی معی؛ سیهدین

اگر این عروه الوثقی را رها کنیم کشتی مان بی لنگر در اقیانوس فتنه ها و جاذبه ها رها و بی ساحل نجات خواهد ماند.

جاذبه‌های فریبنده ای که نفوذی‌ها دارند و همواره تلاش داشته و دارند که سرخط جریان سازی باشند از پس تحلیل‌های ظاهر بینانه براحتی برمی‌اید و شعبده ای بکار میبندد که جز " درع حصین" ولایت سپری برای دفاع ندارد، نفوذی خوش خط و خال شعارهای جذاب دارد، انقلابی تر از همه می‌نمایاند؛ به قول خودش ناصبی ذبح می‌کند حتی اگر ولی فقیه او را دوست قدیم و دشمن بی ضرر بنامد، افراد گمنام را به ضرب چاقو و گلوله اش به چهره ای مشهور و مظلوم تبدیل می‌نماید، نسخه مرگ برای کسانی که آنها را دگراندیش می‌نامد می‌پیچد، فرقه‌های گمنام، حسینیه‌های بی خطر،  مراجع بی مسئله و شخصیت‌های معتقد به سایر ادیان توحیدی را داعشی وار مستوجب مرگ میداند، با ظاهر صدور انقلاب سلاح و بمب با ردهای آشکار به سایر کشورها می‌فرستد، دست به ترور واماندگان سیاسی مخالف که سلاح بر زمین گذاشته اند می‌زند و پرونده‌های متعدد حقوق بشری در داخل وخارج برای نظام خلق می‌کند، حریم‌ها را زیر پا می‌گذارد تا بی تفاوت ترین افراد و جریانات را به معارض و برانداز تبدیل کند.

همیشه طلبکار هم هست، به پشتوانه حاشیه امنی که همدستانش برایشان فراهم می‌کنند همواره مصون از پیگرد یا دور زدن قوانین به نفع خود باقی می‌مانند، آنگاه که ولی دستور سکوت و تأمل می‌دهد نطق‌های آتشین می‌کنند، صحبت‌ها و سخنانشان نیز میدان‌های جدید مین گذاری علیه نظام را تداعی می‌کنند، در چنین شرایط سختی سازمان‌های موظف در شناسایی، خنثی سازی و برخورد انهدامی با این شبکه‌های مخوف نفوذی اگر خود به تسخیر این جریانات درآمده باشند که سیستم تشخیص و مقاومت پیکره نظام از مدار خارج و تخریب شده است و اگر دچار ملاحظات سیاسی مآل اندیشانه باشد که هیچ امیدی به آن نمی‌رود و اگر بشاش و سرزنده خود را حفظ کرده باشد در این آخرین نبردهای آخرالزمانی چه سلحشوری‌ها که باید از آن دید تا نظام و مردم بی پناه باقی نمانند.

ما در هر موقعیتی که هستیم باید تکلیفمان در این برهه حساس را روشن کنیم تا دشمن مسلط به رسانه تزویر بداند ما ملتی دست بسته نیستیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    3 0
    چه نوشته زیبا و حقیقت تلخی ...
  • DE ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    1 0
    جالبه هدف اصلی حمله همه این گروههای منافق و استتاری و نفوذی نابودی ایران و سود رسانی به دشمنان ایران زمین هستش. مجیز دشمن رو میگن و علیه ایرانی قداره کشی می کنند.
  • ق/حم IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    0 0
    آفرین آقای عاصف،شناخت نفوذیان چندان سخت نیست ولو اینکه سابقه چند هزار ساله در به انحراف کشاندن ادیان وجوامع داشته باشند اگر به گفتار،رفتار انها ،افراط وتفریطشان در موضوعات مختلف وجبهه ای که به آن عشق می ورزند دقت کنیم قشریون( دون پایه ها) آنها را خواهید شناخت.بدیهی است اینها رهبرانی هم دارند که باید به باطن آنها نگاه کرد،مستکبرند وهمه را بخود یا حزب خود دعوت میکنند،حسودند از موفقیت دیگران سخت عصبانی،حرص ،طمع وغرور از دیگر اخلاقشان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس