کد خبر 1135424
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
جباری: انتظار هواداران استقلال قهرمانی است

پیشکسوت استقلال گفت: هواداران می‌خواهند تیم محبوبشان بر بلندای فوتبال ایران قرار گیرد که انتظار به حقی است.

به گزارش مشرق، «علی جباری» یکی از بازیکنان بزرگ و مطرح سابق استقلال محسوب می‌شود که سال‌ها بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دستان خود بست و توانست افتخارات زیادی را برای آبی‌پوشان پایتخت به ارمغان آورد.

جباری درباره شرایط این روزهای استقلال صحبت کرد که متن این گفت و گو در زیر از حضورتان خواهد گذشت.

زمان زیادی تا شروع لیگ بیستم باقی نمانده است، نظرتان چیست؟

اگرچه استقلال دیر استارت زد اما  محمود فکری و دستیارانش تلاش می‌کنند در مدت باقیمانده تا لیگ، تیم را به آمادگی کامل برسانند.

استقلال را می‌توان جزو مدعیان قهرمانی در لیگ برتر نامید؟

مگر می‌شود استقلال را جزو مدعیان قهرمانی در لیگ ندانست. نام استقلال همواره در ردیف مدعیان قهرمانی قرار دارد و به طور حتم آبی‌پوشان تلاش می‌کنند تا در این فصل از نام و اعتبار باشگاه استقلال دفاع کنند.

با توجه به شرایط حساسی که استقلال دارد کار سختی برای این کار پیش رو دارد؟

چه شرایطی؟

اینکه هنوز مدیر ندارد و شرایط این تیم مشخص نیست.

اینکه باشگاه استقلال هنوز مدیر ندارد اتفاق خوبی نیست و باید هر چه سریعتر مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود. من امیدوارم مسوولانی که در این رابطه تصمیم می‌گیرند در سریع‌ترین زمان ممکن مدیرعامل تیم را انتخاب کنند تا ثبات در استقلال حاکم شود.

به نظر شما چه کسی باید مدیر استقلال شود؟

باید فردی مدیر استقلال باشد که بتواند باری از دوش این تیم بر دارد و بتواند مشکلات و موانعی که پیش روی تیم است را از بین ببرد. استقلال در مقطع فعلی با موانعی روبروست که باید از پیش رو بر داشته شود.

نظرتان‌ درباره محمود فکری و دستیارانش که هدایت استقلال بر عهده گرفته‌اند چیست؟

به هر حال آنها از مجموعه استقلال هستند و سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده‌اند. هر کدام از آنها چندین سال پیراهن آبی‌پوشان را پوشیدند و به خوبی با فضای استقلال آشنا هستند. آنها می‌دانند هوادار دنبال چه چیزی هست.

هوادار استقلال دنبال قهرمانی است؟

به هر حال آنها می‌خواهند تیم محبوبشان بر بلندای فوتبال ایران قرار بگیرند و انتظار بیهوده‌ای از تیم خود ندارند. هواداران استقلال انتظار به حقی دارند

بیشتر بخوانید:

خرید جنجالی لیگ بیستم کدام بازیکن است؟

این کادر توانایی چنین چیزی را دارند؟

به طور حتم محمود فکری به خوبی می‌داند کارش در استقلال سخت است و همه انتظار موفقیت از او را دارند و او باید تلاش خود را انجام دهد. فکری به خوبی و پس از این که هدایت استقلال را بر عهده گرفت اعلام کرد با تمام وجود کار خواهم کار تا استقلال را به آن جایگاهی برسانم که شایسته نام آن است.

و اگر نتوانست؟

نباید از الان ذهن خود را درگیر این مسائل کرد. در این مقطع محمود فکری هدایت استقلال را بر عهده گرفته است و همه باید از او حمایت لازم را انجام دهند، این وظیفه همه استقلالی‌هاست.

نام استراماچونی همچنان در بین هواداران استقلال از محبوبیت زیادی برخوردار است؟

استراماچونی از استقلال رفته است و اینکه بخواهیم با نام او مربیان دیگر را تحت فشار قرار دهیم کار درستی انجام نیست. من به توانایی‌های فنی او کاری ندارم اما اگر مربیان دیگر تحت فشار باشند به استقلال لطمه وارد خواهد شد.

بازیکنان استقلال را چطور می‌بینید؟

به نظر من هر بازیکنی که پیراهن استقلال را می‌پوشد به طور حتم توانایی فنی داشته است، اما باید در تیمی که عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می‌کشد تلاش خود را افزایش دهد و اینجا استقلال همه نگاه‌ها متوجه به بازیکن است و کوچک‌ترین عملکرد آنها به شدت زیر ذره‌بین قرار دارد.

پنجره بسته نقل و انتقالات استقلال هنوز باز نشده است؟

این بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استرس و نگرانی زیادی را به وجود آورده است اما مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا این مشکل را حل کنند قول داده‌اند اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

محمد نادری استقلالی شد؟

او بازیکن پرسپولیس بود به طور حتم فشار زیادی را روی دوش خود احساس خواهد کرد اما از نظر فنی بازیکن خوبی است و امیدوارم بتواند به استقلال کمک کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    0 0
    خخخخخ.هههههه. خیلی زیبا بود
  • Reza IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    0 0
    پرسپولیس تو دوره احمدی نژاد میانگین رتبش ۶ بود استقلال تو دوره روحانی میانگین ۲ واکنش استقلالیا:تو دوره احمدی نژاد عدالت رعایت شده بود،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس