تارتار: بسیاری از مشکلات پرسپولیس با استعفای رسول‌پناه حل می‌شود/ او تلاش زیادی کرد اما بی‌تجربه بود

مربی پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد بسیاری از مشکلات سرخپوشان با استعفای سرپرست این باشگاه حل می‌شود.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، شرایط ناگوار و سختی را پشت سر گذاشت و هواداران نگران این موضوع بودند، اما فکر می‌کنم با توجه به استعفای رسول‌پناه، شرایط بهتر می‌شود و اتحاد لازم در پرسپولیس به دست می‌آید. امیدوارم مانند سال‌های گذشته، شاهد روزهای خوبی در پرسپولیس باشیم و نگرانی هواداران برطرف شود.

انصاری با جدایی خلیل‌زاده می‌تواند به پرسپولیس کمک کنند
وی درباره وضعیت خط دفاعی سرخپوشان پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری تصریح کرد: با جدایی ترابی و علیپور خیلی نگران پرسپولیس بودم، اما بازیکنان جایگزین عملکرد بسیار خوبی داشتند و نشان دادند جایگزینان خوبی هستند. کادر فنی به کمک مدیریت باشگاه پرسپولیس، گزینه‌های خوبی به تیم اضافه کرد. شاید در بخش دفاعی تیم دچار مشکل شویم، اما گل‌محمدی و همکارانش باتجربه هستند و امیدوارم از این شرایط سخت با موفقیت خارج شوند. محمد انصاری با جدایی شجاع می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

رسول‌پناه تلاش زیادی کرد اما بی‌تجربه بود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد مهدی رسول‌پناه در مدت هفت ماه فعالیت تحت عنوان سرپرست این باشگاه بیان کرد: او عملکرد بدی نداشت و تلاش زیادی کرد، اما تجربه لازم را نداشت و یکی از عوامل اصلی حاشیه‌های اخیر پیرامون پرسپولیس بود. فکر می‌کنم اگر رسول‌پناه تجربه بیشتری داشت، این اتفاقات رخ نمی‌داد.

بیشتر بخوانید:

باقری: از صحبت‌هایم درباره خلیل‌زاده سوءبرداشت‌ شد

امیدوارم مدیری باتجربه به پرسپولیس بیاید
تارتار در مورد وضعیت مبهم مدیریتی باشگاه پرسپولیس و حضور تنها دو نفر در هیئت‌ مدیره این باشگاه گفت: پرسپولیس و سایر تیم‌های بزرگ به گونه‌ای هستند که سریع درباره آنها تصمیم می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند بلاتکلیف بمانند. امیدوارم مدیری بیاید که تجربه لازم را داشته باشد و اتحاد را در پرسپولیس ببینیم.

بسیاری از مشکلات با استعفای رسول‌پناه برطرف می‌شود
وی درباره اختلافاتی که میان برخی اعضای تیم پرسپولیس ایجاد شد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این مشکلات با جلسات هم‌اندیشی با حضور پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس چون پروین، خوردبین و کلانی حل می‌شود و گریبانگیر تیم نخواهد بود. فکر می‌کنم با استعفای رسول‌پناه، بسیاری از مشکلات و اختلافات برطرف می‌شود.

مهدی تارتار , تیم فوتبال پرسپولیس ,

طبیعی است یک بازیکن به فکر آینده‌اش باشد
مربی فوتبال کشورمان درباره نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از مبالغ قراردادهای خود و درخواست برای افزایش آن اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشور به گونه‌ای است که درآمدها برای امرار معاش کافی نیست. به همین خاطر وقتی یک بازیکن پیشنهاد بسیار خوبی از دریافت می‌کند، طبیعی است که به فکر آینده‌اش باشد.

ارقام قراردادها باید تعدیل شود
تارتار با بیان اینکه رقم قرارداد بازیکنان با درخشش آنها باید افزایش یابد، تصریح کرد: بازیکنان باید به قراردادهای خود پایبند باشند، اما باید به آنها هم حق بدهیم و اگر رقم قرارداد کسی پایین بوده است، باید تعدیل شود. اگر هم مبلغ قرارداد یک بازیکن زیاد بوده و او نتوانسته است انتظارات را برآورده کند، باید قرارداد او هم تعدیل شود و پایین بیاید.

شجاع 31 ساله است و شاید چنین پیشنهادی نصیبش نمی‌شد
وی در مورد اعتراض شدید هواداران پرسپولیس به بازیکنانی که از این تیم جدا شده‌اند، بیان کرد: دوران قهرمانی یک فوتبالیست طولانی نیست و او نمی‌تواند زمان زیادی در اوج باشد. اگر مدیران باشگاه می‌توانستند شجاع را راضی به ماندن کنند، باید او را نگه می‌داشتند، اما حالا که از پرسپولیس جدا شده باید به تصمیمش احترام بگذاریم. مگر شجاع 18 ساله است؟ او 31 سال دارد و شاید دیگر چنین پیشنهادی نصیبش نشود.

هشت تیم در لیگ برتر شرایط خوبی ندارند
سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت تیم‌های لیگ برتر امسال گفت: هفت یا هشت تیم برای نیمه بالایی جدول و سایر تیم‌ها برای سقوط نکردن بسته شده‌اند. پنج تیم برای قهرمانی و سه تیم دیگر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند، اما سایر تیم‌ها شرایط خوبی ندارند و فقط می‌خواهند سقوط نکنند.

منتظر نتیجه نگرفتن مربی دیگر نیستم
تارتار درباره اینکه هدایت تیمی را در فصل جدید مسابقات فوتبال نپذیرفته است، خاطرنشان کرد: فعلاً شرایط اینگونه است و بد هم نیست که پس از 12 سال کار فشرده کمی استراحت کنم. من مانند آن دسته از مربیان نیستم که منتظر نتیجه نگرفتن مربی دیگری باشم و برای همه تیم‌ها و مربیان آرزوی موفقیت می‌کنم. به مشکلات مالی تیم‌های قبلی عادت کرده بودم و امسال تلاش کردم بیرون بمانم و سپس به تیمی بروم که دغدغه مالی نداشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس