کد خبر 1135097
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های خوراک دام پارس، صنایع شیمیایی سینا و رادیاتور ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۳۷هزار و ۴۷۰واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۳۶هزار و ۵۸۶واحد به کار خود پایان داد و ۶میلیارد و ۳۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۳۷میلیارد تومان در ۶۵۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

افت ۳۷‌هزار واحدی شاخص بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های خوراک دام پارس، صنایع شیمیایی سینا و رادیاتور ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های حمل و نقل توکا، باما و توسعه صنایع بهشهر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۳۹۱ میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۶۰۳میلیارد تومان در ۳۷۰هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۰۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۴۷۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و جنرال مکانیک بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های فرابورس ایران، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و نفت ایرانول بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس