کد خبر 1135071
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
ترامپ: حضورم در شبکه‌های اجتماعی لازم و مهم است

شبکه سی‌بی‌اس روز یکشنبه مصاحبه کامل خود با نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا و معاونان آنها را پخش کرده است.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهور، مایک پنس معاون رئیس جمهور، جو بایدن نامزد دموکرات و کامالا هریس معاون بایدن در مصاحبه ۶۰ دقیقه‌ای شبکه سی‌بی‌اس شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سناتور دموکرات: اگر ترامپ هیچ کاری نمی‌کرد، وضعیت بهتر بود

بر اساس این گزارش، مجری شبکه سی‌بی‌اس در این مصاحبه سئوالاتی درباره مسائل مهم سیاسی از جمله شیوع ویروس کرونا، نژادپرستی و آموزش را مطرح کرده است.

ترامپ پس از سئوال مجری سی‌بی‌اس درباره برخی پست‌های منتشر شده‌اش در توئیتر، گفت: حضور من در شبکه‌های اجتماعی با توجه به اخبار جعلی و رسانه‌هایی که این اخبار را پخش می‌کنند، لازم و مهم است.

بیشتر بخوانید:

تصمیم ترامپ برای برکناری روسایFBI ،CIA و پنتاگون

ترامپ در ادامه با متهم کردن مجری شبکه سی‌بی‌اس به مطرح کردن سئوالات سخت از او و پرسیدن سئوالات آسان و راحت از جو بایدن، حاضر به ادامه مصاحبه نشده است.

ترامپ خطاب به مجری سی‌بی‌اس گفت: می‌بینم که سئوالات بسیار آسانی از جو بایدن پرسیده می‌شود. شما با من آغاز کردید. نخستین جمله شما این بود: آیا برای سئوالات سخت آماده هستید؟ هیچ راهی برای صحبت کردن وجود ندارد. تصور می‌کنم مصاحبه با این شبکه تا همین جا کافی است.

ترامپ سپس محل مصاحبه را ترک کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس