کد خبر 1135064
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
انتقاد ایسکو از زیدان / ستاره اسپانیایی 2 ساعت و نیم در رئال بازی کرده

ستاره اسپانیایی رئال مادرید به دلیل کم بازی کردن در ترکیب از زیدان انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید پس از 2 باخت مقابل کادیز و شاختاردونتسک مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو به برتری 3 بر یک رسید.

این برد مقابل نیوکمپ باعث شد تا تیم زیدان از بحران خارج شود و خود را برای دیدارهای بعدی آماده کند اما ایسکو که در ترکیب زیدان کمتر بازی می‌کند به انتقاد از سرمربی پرداخت.

ستاره اسپانیایی در ادامه فصل پیش این فصل بیشتر اوقات نیمکت نشین است. او در مقابل کادیز در ترکیب اصلی قرار داشت ولی به دلیل عقب افتادن رئال بین 2 نیمه به همراه 2 بازیکن دیگر تعویض شد.

بیشتر بخوانید:

بررسی ۵ مشکل بزرگ زیدان با آغاز لالیگا

ایسکو در مواجهه با این اتفاق در خصوص زیدان گفت: اگر او بخواهد مرا تعویض کند،‌ امکان ندارد به دقایق پایانی بکشد، من در دقیقه‌های 50 تا 60 بیرون کشیده می‌شوم. حتی بعضی اوقات او مرا بین 2 نیمه نیز بیرون کشیده است.

ستاره رئال ادامه داد: اما اگر شرایط برعکس شود و بخواهد من را به میدان بفرستد،‌ هیچ وقت نشده که در دقیقه 60 به بازی بروم. همیشه این کار را بعد از دقیقه 80 انجام می‌دهد.

صحبت‌های ایسکو نشان می‌دهد که زیدان به اندازه کافی و به مانند گذشته به این بازیکن اعتماد ندارد.

ایسکو در این فصل در دیدار مقابل کادیز 45 دقیقه، در دیدار مقابل لوانته 2 دقیقه، در دیدار مقابل وایادولید 57 دقیقه و در دیدار مقابل بتیس 45 دقیقه بازی کرده است.

به طور کلی در 7 بازی و 630 دقیقه ایسکو برای رئال مادرید در این فصل 149 دقیقه (تقریبا 2 ساعت و نیم) بازی کرده است. او تقریبا در 23 درصد اوقات بازی حضور داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس