کد خبر 1134898
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
استقلال تبریزی را حفظ می‌کند؟

مهاجم تیم فوتبال استقلال که بعد از پارگی رباط صلیبی خود تمرینات تخصصی خود را آغاز کرده است، حضور در جمع آبی‌پوشان پایتخت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش مشرق، مرتضی تبریزی بازیکن تیم فوتبال استقلال در اواخر خرداد در جریان یک بازی تدارکاتی به دلیل ضرب‌خوردگی دچار آسیب دیدگی شد و با اعلام کادر پزشکی مشخص شد که این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده است و ماه‌ها از میادین دور خواهد بود. بعد از این اتفاق تبریزی با همراهی کادر پزشکی عمل جراحی مورد نظر را انجام داد و با همراهی کادر پزشکی دوره درمان خود را طی کرده است.

با گذشت 5 ماه از مصدومیت مرتضی تبریزی، این بازیکن تمرینات تخصصی خود را آغاز کرده است و انتظار می‌رود که بتواند در ماه‌های آینده با بهبود وضعیت خود بتواند به میادین بازگردد و دوباره پا به توپ شود.

بیشتر بخوانید:

اوضاع نابسامان استقلال صدای فکری را درآورد/ صورت آبی ها با سیلی سرخ است!

مساله‌ای که برای مرتضی تبریزی و کادر فنی حال حاضر استقلال باید برطرف شود، حضور این بازیکن در جمع آبی‌پوشان پایتخت است. تبریزی ظرف چند ماه آینده می‌تواند بعد از طی کردن این مصدومیت شرایط بازی کردن را به دست بیاورد اما هنوز موضع کادر فنی و محمود فکری برای نگه داشتن این بازیکن مشخص نیست.

تبریزی که در استقلال روزهای خیلی خوشی در استقلال ندیده است، در بازی‌های دوستانه پیش از شروع دوباره مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی داشت اما در جریان یک بازی دوستانه از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد تا دوباره معادلات به ضرر این بازیکن تمام شود.

با این حال باید دید مقصد نهایی مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از تمام کردن دوران مصدومیتش چه خواهد بود. آیا محمود فکری و کادر فنی آبی‌پوشان از این بازیکن استقبال می‌کنند یا تبریزی برای آینده فوتبال خود باید تیم دیگری را انتخاب کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیروزه IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    بازیکنی خوبی است ولی به درد استقلال نمی خورد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس