کد خبر 1134767
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
وقتی داور ال‌کلاسیکو محل برگزاری مسابقه را نمی‌دانست!+عکس

افشای اشتباهی عجیب از داور مصاف تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید، بیش از پیش صلاحیت او را برای قضاوت این بازی زیر سؤال برد.

به گزارش مشرق، خوان مارتینس مونوئرا، داور ال‌کلاسیکو روز گذشته (شنبه) با دست خود به جنجال‌هایی که درباره‌اش شکل گرفته است دامن زد.

در حالی که این روزها نقل همه محافل فوتبالی قضاوت پرحرف و حدیث این مرد والنسیایی در بازی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید است او با یک اشتباه غیرمنتظره بهانه‌ای به دست منتقدانش داد تا بیش از پیش صلاحیتش را برای ایفای نقش داور حساس‌ترین بازی فوتبال باشگاهی اسپانیا زیر سؤال ببرند.

بیشتر بخوانید:

سرمربی بارسا به داور ال کلاسیکو چه گفت؟

او در اولین تجربه قضاوتش در ال‌کلاسیکو تکل مشکوک به خطای پنالتی کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید روی لیونل مسی را نادیده گرفت و برای مطمئن شدن از تصمیم خود حاضر نشد صحنه را با VAR‌بازبینی کند. این در حالی بود که در نیمه دوم او احساس کرد به خاطر کشیده شدن پیراهن سرخیو راموس توسط کلمن لنگله در محوطه جریمه بارسلونا باید به سمت نمایشگر VAR‌ برود و پس از بررسی صحنه به سود رئال مادرید خطای پنالتی اعلام کرد.

مونوئرا پس از بازی گزارش خود را به فدراسیون فوتبال اسپانیا تحویل داد و این سازمان هم شرح این گزارش را روی خروجی سایت خود قرار داده است. نکته‌ای که در این گزارش جلب توجه می‌کند محل برگزاری بازی است که مونوئرا در کمال تعجب به جای ورزشگاه نوکمپ، ورزشگاه بونیتو ویامارین شهر سویا (استادیوم خانگی تیم رئال بتیس) ذکر کرده است.

انتشار متن گزارش مونوئرا در فضای مجازی بیش از پیش خشم هواداران بارسلونا را برانگیخته است و آنها با بیان این پرسش که «چگونه داوری که حتی محل برگزاری بازی را نمی‌داند برای قضاوت ال‌کلاسیکو انتخاب شده؟» تصمیم کمیته داوران فدارسیون فوتبال اسپانیا برای انتخاب او را زیر سؤال برده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس