ابراز تمایل مشروط «نانسی پلوسی» به حفظ سمت خود در دولت بعدی آمریکا - کراپ‌شده

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نسبت به حفظ سمت خود برای یک دوره دیگر ابراز تمایل کرد.

به گزارش مشرق، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به صورت مشروط از ابقاء در سمت خود خبر داد.

به گزارش شبکه خبری «سی‌ان ان»، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده و از اعضای حزب دموکرات این کشور عصر یکشنبه به وقت تهران گفت، در صورت کنترل اکثریت مجلس نمایندگان از سوی دموکرات‌ها ،در پی حفظ سمت خود برای یک دوره دیگر خواهد بود.

 نانسی پلوسی  در بخشی دیگر اظهار داشت: «ما مجبور به پیروزی در انتخابات هستیم.»

پلوسی از منتقدان جدی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکاست و بارها از وی در موضوعات مختلف به ویژه نحوه مدیریت کشور در زمان کرونا انتقاد کرده است.

‌رئیس مجلس نمایندگان آمریکا چندی قبل  به اقدام  رئیس جمهور آمریکا در تعویق مذاکرات درباره بسته کمک‌های مالی به آسیب دیدگان از کرونا واکنش نشان داد. وی در بیانیه‌ای گفت: «بار دیگر، رئیس جمهور ترامپ چهره واقعی خود را نشان داد و منفعت خود را برمصلحت کشور ترجیح داد که این کار با همراهی جمهوری‌خواهان کنگره بوده است.»

 رئیس جمهور آمریکا  چندی  قبل گفت که دولت وی مذاکره با دموکرات‌ها درباره کمک‌های حمایتی به مردم آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا را تا پس از انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر به تعویق انداخته است.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «من به نمایندگانم دستور دادم تا مذاکرات را تا پس از انتخابات متوقف کنند و بلافاصله پس از آنکه پیروز شدم من بسته حمایتی بزرگی را تصویب خواهم کرد که تمرکز آن آمریکایی‌های سخت‌کوش و کسب‌وکارهای کوچک خواهد بود.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد که وی از «میچ مک‌کونل» رهبر اکثریت سنا درخواست کرده تا به صورت تمام وقت بر روی موضوع تایید «امی‌کانی برت» نامزد عضویت در دادگاه عالی آمریکا تمرکز کند.

این توئیت ترامپ با واکنش منفی بازار سرمایه آمریکا مواجه شد و سهام داوجونز دقایقی پس از این توئیت با افت ۱.۱ درصدی مواجه شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس