کد خبر 1134758
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
ترافیک سنگین و پر حجم در ورودی شرقی پایتخت

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای شرق تهران سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محورهای مواصلاتی کشور هستند.

به گزارش مشرق، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین اما پر حجم اما روان در جریان است و تمام پرسنل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند.

کهریزی گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از محورهای مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه جلسه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و خوشبختانه به دلیل عریض بودن این محورها تردد به صورت روان در جریان است.

وی ادامه داد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، حقوق شهروندی و عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و همچنین رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و عدم تغییر مسیر ناگهانی در حین رانندگی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان ما را رقم بزنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 1
    اینها دارند مرگ را برای تهرانی ها به ارمغان میبرند
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      1 0
      چی میگی واسه خودت؟؟؟ فکر کن بعدا حرف بزن. اینها مرگ رو برای شمالی ها آوردند و رفتند. اف لکم......
  • GB ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    با این کارها و اعلام تعطیلی و سرازیر شدن بنز و بی ام و سواران به شمال نمیشه کرونا مهار کرد خودتون لطفا گول نزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس