کد خبر 1134685
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
امیری: تعویق لیگ برتر برای ما فرقی ندارد/ بازیکنان پرسپولیس حس برتری جویی دارند

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص حضورش در تمرینات بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی گفت: بعد از یک فصل طولانی خوشبختانه توانستیم با موفقیت و رضایت هواداران فصل را به پایان برسانیم و خوشحالم که با وجود همه سختی‌ها توانستیم با موفقیت کار را انجام دهیم، هرچند که کار همیشه برای پرسپولیس سخت است. با این همه ما مجبور بودیم که خیلی زود خودمان را به شرایط آرمانی برسانیم چرا که لیگ برتر به زودی آغاز می‌شود و به همین دلیل استراحت زیادی نکرده ایم.

بیشتر بخوانید:

رسن با پرسپولیس مرد سال آسیا می‌شود؟+عکس

وی ادامه داد: شرایط مثل دوران قبل از شیوع ویروس کرونا است. آن زمان هم ما خیلی سخت تمرین می‌کردیم و حالا هم چنین وضعیتی داریم. از طرف دیگر باید وارد مسابقات لیگ برتر شده و برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم. در این چند روز که تمرینات آغاز شده زیر نظر کادر فنی و همراه با بازیکنان عزم خود را جزم کرده‌ایم تا کارها را به خوبی پیش ببریم. امیدوارم بتوانیم با شروع لیگ نتایج مورد انتظار هواداران را بگیریم و خوشحالی آن‌ها را در فصل جدید رقم بزنیم.

بازیکن مطرح پرسپولیس در خصوص تعویق چند روزه لیگ برتر خاطرنشان کرد: به هر حال پرسپولیس آخرین تیم ایرانی بود که از لیگ قهرمانان آسیا برگشت و از طرفی ما بازیکنان زیادی در تیم ملی داشتیم، اما به هر حال تصمیم گیرنده در این زمینه ستاد مقابله با کرونا و سازمان لیگ است. برای ما خیلی فرقی نمی‌کند که لیگ چه زمانی آغاز شود بلکه وظیفه ما تلاش و تمرین مناسب است، اما تصمیمات در این خصوص را مسئولان ارشد ورزشی می‌گیرند و این مسئله به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند. امیدوارم هرچه سریعتر شرایط کشور و همه مردم دنیا به شرایط ایده‌آل برگردد.

امیری در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل سایپا در هفته اول لیگ برتر تصریح کرد: طبیعی است که ما در همه بازی‌ها برای برد به زمین می‌رویم. خوشبختانه در این چند سال روند خوبی داشتیم به طوری که همه تیم‌ها با تلاش چندین برابری در مقابل ما حاضر می‌شوند چرا که می‌خواهند مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و ما را شکست دهند. سایپا هم تیم جوان و خوبی است و همیشه حریف قدری برای ما بوده، اما این مسئله باعث نمی‌شود که ضمن احترام به این تیم برای کسب سه امتیاز تلاش نکنیم. همه هدف ما این است که با حداکثر امتیاز از زمین خارج شویم.

بازیکن شماره ۱۹ پرسپولیس در خصوص شکست در بازی تدارکاتی مقابل مس رفسنجان افزود: بازی خیلی خوبی بود چراکه این بازی فشار جسمانی زیادی به تیم ما وارد کرد، اما به هر حال بعد از یک فشار سنگین، کار خیلی سخت است که یک تیم دوباره به اوج برسد؛ هرچند که این صحبت‌های من کیفیت فنی مس رفسنجان را زیر سوال نمی‌برد. آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند و برخلاف ما که حدود یک هفته تا ۱۰ روز است دور هم جمع شدیم آن‌ها مدت زیادی است که در کنار هم تمرین می‌کنند. با وجود اینکه ما در هر بازی برای بردن به زمین می‌رویم، اما فلسفه بازی‌های تدارکاتی همین است که نقاط ضعف و قوت شناسایی شود و نتیجه خیلی مهم نیست. درست است که پرسپولیس حتی در بازی‌های دوستانه هم باید برنده شود، اما چیزی که در بازی‌های تدارکاتی مهم است درک مشکلات و تقویت نقاط ضعف است.

امیری در پاسخ به این سوال که بعد از چهار قهرمانی متوالی حالا هواداران منتظر پنجمین عنوان قهرمانی متوالی هستند و آیا چنین اتفاقی رقم خواهد خورد خاطر نشان کرد: بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شده اند بسیار با کیفیت هستند و عملکرد خوب آن‌ها را در لیگ قهرمانان آسیا همه دیده اند. خوشبختانه پرسپولیس شخصیت بالا و برنده‌ای دارد که همیشه برای قهرمانی و بردن وارد مسابقات می‌شود.

حس برتری‌جویی در هر بازیکن پرسپولیس وجود دارد و این مسئله کاملاً قابل حس است. کار ما سخت است، اما تلاش می‌کنیم، همانطور که تا اینجا تلاش کردیم و توانستیم موفقیت‌های زیادی به دست بیاوریم. مطمئناً با همت و تلاش کادر فنی، بازیکنان و حمایت‌هایی که هواداران و مسئولان باشگاه انجام می‌دهند دوباره قادر خواهیم بود جایگاهی را به دست بیاوریم که هواداران منتظرش هستند. امیدوارم که فصل آینده یک فصل خوب فوتبالی برای ما و هواداران باشد و بتوانیم یک قهرمانی دیگر را به کارنامه پرسپولیس اضافه کنیم. البته باید پذیرفت که واقعاً کار ساده‌ای مقابل ما نیست.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در خصوص بازگشتش از قطر و حضور در اردوی تیم ملی در ازبکستان و ترکیه و سپس ملحق شدن به تمرینات پرسپولیس و اینکه چقدر از نظر بدنی تحت فشار بوده اظهار داشت: در سال گذشته و به دلیل اتفاقاتی که رخ داد لیگ در شرایط عجیبی قرار داشت به طوری که هیچ بازیکنی نمی‌دانست از چه زمانی باید خود را آماده مسابقات کند. در این وضعیت خیلی از بازیکنان با تمرینات اختصاصی سعی می‌کردند خود را در شرایط نرمال قرار دهند و من هم از این قاعده مستثنا نبودم.

در حدود ۲ ،۳ ماه به صورت اختصاصی تمرین می‌کردم، آن هم در شرایط سخت قرنطینه که این مسئله باعث شد فشار زیادی به بازیکنان وارد شود که من هم دچار چنین شرایطی بودم. بعد از اینکه از اردوی تیم ملی برگشتم خوشبختانه یحیی گل‌محمدی به من و سایر ملی‌پوشان استراحت بیشتری داد که این مسئله خیلی کارساز بود، اما باید صادقانه بگویم که خستگی ۱۴ ،۱۵ ماه لیگ فرسایشی فصل گذشته هنوز به صورت کامل از تن من خارج نشده است. با این همه ما انتظارات هواداران را می‌دانیم و تلاش خواهیم کرد که خیلی زود به شرایط نرمال و مدنظر هواداران برسیم تا دوباره دل آن‌ها را شاد کنیم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس