کد خبر 1134433
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
اجرا نشدن اکثر احکام قانون جدید چک توسط بانک مرکزی+جدول

بر اساس اعلام کانون بانک‌های خصوصی، ساعت کار بانک‌های خصوصی از روز دوشنبه پنجم آبان ماه تا پایان ماه جاری تغییر کرد.

به گزارش مشرق، با توجه به اعمال برخی محدودیت ها در پی شیوع ویروس کرونا، کانون بانک های خصوصی طی اطلاعیه ای به اعضاء خود از ساعات کاری جدید بانک های خصوصی تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن ارسال تصویر نامه شماره 34401/1/99 مورخ 3 آبان ماه 1399 استاندار محترم تهران از کلیه اعضاء محترم در خواست می گردد اجازه فرمایند 50 درصد از کارکنان شعب و واحدهای اداری در استان تهران و 30 درصد آنان در سایر استان‌ها از طریق نوبت بندی و یا دورکاری نسبت به ارائه خدمات خود تا پایان آبان ماه سال جاری اقدام فرمایند.

بدیهی است تعیین ساعات کار کارکنان کلیه واحدها از شنبه تا چهارشنبه بعد از ساعت 7:30 بامداد و حداکثر تا ساعت 14:30 بعدازظهر و پنج شنبه ها تا ساعت 13 در اختیار مدیریت محترم هر یک از بانک‌ها و موسسات اعتباری بوده و پذیرش مراجعین نیز از ساعت 8 تا 14 و پنج‌شنبه ها از ساعت 8 الی 12:30 خواهد بود.

لازم به ذکر است، با صدور این اطلاعیه الزامی است، در تهران 50 درصد کارکنان بانک ها و در شهرستان ها 70 درصد کارکنان در محل خدمت خود حاضر بوده و مابقی نیز از طریق نوبت بندی و یا دورکاری نسبت به ارائه خدمات خود تا پایان آبان ماه سال جاری اقدام فرمایند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس