کد خبر 1134281
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
عربشاهی: پرسپولیس به خودش باخت نه استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از این موفقیت‌ها، با اکثر پیشکسوتان صحبت می‌کردم و پیش‌بینی می‌شد تیم را به حاشیه ببرند.

به گزارش مشرق، سیدضیاء عربشاهی در خصوص فیلم‌هایی که از مدیرعامل سابق پرسپولیس در فضای مجازی منتشر می‌شود، اظهار داشت: تیم در آسیا توانست با غیرت بچه‌ها قهرمان منطقه غرب شود و پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاورد. این یک مسأله ملی بود و متأسفانه بعضی سعی دارند تیم را به حاشیه ببرند. بعد از این موفقیت‌ها با اکثر پیشکسوتان صحبت می‌کردم و پیش بینی می‌شد که تیم را به حاشیه ببرند. اولین صحبت‌های رسول‌پناه برای تیم حاشیه درست کرد که من به ایشان زنگ زدم و تأکید داشت که این صدای من نبوده و صداگذاری شده است. در نهایت تیم وارد حاشیه شد.

وی افزود: شجاع خلیل‌زاده خیلی بازیکن خوبی است و حق داشت که در تیم ملی هم انتخاب شد. پیشنهاد خوبی برای او از قطر آمد که موافق قبول این پیشنهاد از سوی شجاع هستم. قطر میزبان تمامی بازی‌های آسیا در سال 2020 بود و حتی میزبان جام جهانی 2022 است و برای جذب بازیکنان مطرح دنیا هزینه می‌کند. شجاع خلیل‌زاده نیز جزو یکی از بهترین‌هاست.

عربشاهی در خصوص اینکه بازیکنان زیادی از پرسپولیس رفته‌اند و تیم ضربه نخورده است، عنوان کرد: بیرانوند، علیپور، ترابی و کسان دیگری رفتند چون پول خوب به آنها می‌دادند. در نهایت دیدید که پرسپولیس ضربه نخورد و حتی به فینال آسیا رسید. نباید بازیکنان سرخابی پول هنگفت از پرسپولیس و استقلال تقاضا کنند.

بیشتر بخوانید:

تجمع تعدادی از هواداران پرسپولیس مقابل باشگاه

وی در مورد این که نباید مدیران رازهای درون باشگاه را فاش کنند، تأکید کرد: رسول‌پناه نباید این صحبت‌ها را بروز می‌داد و موضوعات مختلف را با پیشکسوتان بازگو می‌کرد. قبلا برای رسول‌پناه برنامه‌ریزی شده بود تا جلوی او را بگیرند و او نیز برای هواداران صحبت کند. قبلا این فیلمبرداری‌ها به طور دقیقی برنامه ریزی شده بود و آن افراد دنبال ایجاد حاشیه بودند. بسیار روانشناسانه و حرفه‌ای با رسول‌پناه صحبت کردند و حرف‌هایی را که نباید می‌زد، به زبان آورد. هواداران نیز به خاطر این مصاحبه دل نگران هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه با صحبت‌های خودش، کادر فنی و بازیکنان را زیر سؤال برد گفت: بزرگ‌ترین عامل موفقیت پرسپولیس، انسجام تیمی و رفاقت بازیکن‌ها بود. گل محمدی در رأس کادر فنی است. پیروانی مدیر فنی است و کریم باقری زحمات زیادی کشیدند تا پرسپولیس به حقش برسد و نباید این مسائل به بیرون از خانواده درز می‌کرد و رسانه‌ای می‌شد. البته باید اذعان کنم که رسول پناه زحمات زیادی کشید و نباید تلاش‌های او را زیر سؤال برد.

وی در مورد اینکه شجاع خلیل زاده حقش بود که پیشنهاد خوب را بپذیرد، اظهار کرد: من با شجاع صحبت می‌کردم و به او می‌گفتم تو بهترین بازیکن فوتبال ایران هستی و اگر پیشنهاد خوبی به تو دادند برو. شجاع هم اکنون در مرز 31 سالگی و تا دو سه سال دیگر می‌تواند به صورت حرفه‌ای بازی کند و در دل تماشاچیان باشد. بازیکنی که با این شرایط یک میلیون دلار  ترانسفر می‌شود، بسیار عالی است. در سال 1362، تیم دورتموند پیشنهاد 2 میلیون دلاری 4 ساله به من داد و اگر آن روز پیشنهاد را قبول می‌کردم، زندگی‌ام از این رو به آن رو می‌شد. اینجا مسأله زندگی است.

عربشاهی که با برنامه آفساید رادیو جوان صحبت می‌کرد، خاطرنشان ساخت: هواداران مظلوم هستند. همه ما می‌دانیم که این هوادار در سرما و گرما از ما حمایت کردند و ما نیز به عشق آنها فوتبال بازی می‌کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    دورتموند!!!!!! دو میلیون دلار....؟؟؟؟؟؟ عربشاهی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس