کد خبر 1134207
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام از رقم پنج هزار و ۸۳۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بیش از سایرین بود و همچنین سهام وملی۲۵۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و۳۰دقیقه بورس امروز جمع صف‌های خرید حدود ۴۳۲میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۸۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۳۹۵میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

سقوط بورس به کانال یک میلیون و ۳۰۰‌هزار

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «وشهر» و «شپنا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام وملی ۲۵۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شاروم»، «ولپارس» و «رافزا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۴۱میلیارد تومان (۷۹درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۷۷۵میلیارد تومان (۳۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کسعدی (کاشی سعدی) به ۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۸۰۴میلیارد تومان است و پس از آن گروه "خودرو و ساخت قطعات" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۶۳۸میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن" با تقاضای خرید ۲۷میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۸درصد از شش هزار ۲۵۹میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۱۷۹۱میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۴۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و 50میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس