چرا شهدای گمنام از گلزار‌های شهدا به شهر‌ها آمدند؟

انتشارات شهید ابراهیم هادی چاپ دوم خود از کتاب «شهید گمنام: ۷۲ روایت از شهدای گمنام و جاویدالاثر»را با شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه در ۱۴۴ صفحه و با بهای ۱۴ هزار تومان منتشر کرد

به گزارش مشرق، سی‌ودومین چاپ کتاب «شهید گمنام: ۷۲ روایت از شهدای گمنام و جاویدالاثر» توسط انتشارات شهید ابراهیم هادی منتشر شد.

انتشارات شهید ابراهیم هادی چاپ دوم خود از کتاب «شهید گمنام: ۷۲ روایت از شهدای گمنام و جاویدالاثر» با گردآوری گروه فرهنگی شهید هادی را با شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه در ۱۴۴ صفحه و با بهای ۱۴ هزار تومان منتشر کرد. با این نوبت کتاب «شهید گمنام» به سی‌ودومین چاپ خود رسید.

انتشارات امینان چاپ نخست تا سی‌ام این کتاب را در دسترس مخاطبان قرار داده بود. انتشارات شهید ابراهیم هادی چاپ نخست خود از این کتاب را سال ۹۸ با شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه و بهای ۱۴ هزار تومان منتشر کرده بود. این کتاب ۷۲ روایت از شهدای گمنام و جاویدالاثر را با زبانی داستانی روایت می‌کند.

«شهید راه ولایت»، «احد»، «حکایت کفن‌پوشان»، «خورشید دوکوهه»، «ابوجعفر»، «مرا شناسایی کن»، «سلام بر ابراهیم»، «سلوک سرخ»، «چهارراه خندق»، «خاک‌های نرم کوشک»، «گمشده مجنون»، «پرواز در قلاویزان»، «حر انقلاب»، «عاشق صادق»، «شهدای غریب»، «بیشتر تلاش کن»، «اردوگاه مفقودین»، «برادر عبدالله»، «مهمان خدا» و... عناوین برخی از روایت‌های درج شده در این کتاب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس