نکونام: به خاطر یکی دو تیم بازی‌ها عقب افتاد، این برنامه ریزی شاهکار بود/ با تعویق 5 روزه کرونا از بین می رود؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: چون یکی دو تیم آماده مسابقات نبودند بازی‌ها عقب افتاد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام در خصوص عقب افتادن برنامه لیگ اظهار داشت:همه چیز به هم می آید! برنامه لیگ هم دادند ولی چون یکی دو تیم آماده نبودند بازی ها عقب افتاد.

وی در خصوص اینکه این برنامه با نظر ستاد  کرونا لغو شده است گفت: قطعا ستاد کرونا تشخیص داده که بازی ها برگزار نشود ولی با 4-5 روز هیچ اتفاقی نمی افتد.

سرمربی تیم فولاد با تاکید بر اینکه این برنامه ریزی عجیب است عنوان کرد: در این وسط تیم ملی با بوسنی بازی دوستانه دارد و این دیگر شاهکار برنامه ریزی است. ما برنامه ریزی را درست انجام دادیم، اردو گذاشتیم ولی الان این شرایط به سود تیم‌هایی است که آماده نیستند. ما از این موضوع ناراحت و گله‌مند هستیم. نه فقط ما بلکه بقیه تیم ها ناراحت هستند. شرایط الان نابرابر است و تصمیم ها گرفته شده است.

نکونام تاکید کرد:وقتی تمرینات تیم هایی که سازمان نداشت و درست انجام نمی شد کاملا مشخص بود آنها با خیال راحت تمرین می کردند. از اول مشخص بود که بازی ها در موعد مقرر برگزار نمی شود.

وی در خصوص اینکه ایا تیمش موارد بهداشتی را رایت می کند یا خیر گفت: کرونا نیاز به بهداشت و رعایت دارد و شما می دانید سال گذشته ما بیشترین لطمه را خوردیم. بچه ها در حال حاضر رعایت می کنند و امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

نکونام در خصوص اینکه ممکن است وقفه‌ها طولانی شود گفت: ما  همه چیز را پیش بینی کردیم ولی مطمئنا آسیب دیدگی ها به فوتبال و تیم ها ضربه می زند. مهم نیست بازی ها 20 روز دیرتر برگزار شود به شرطی که کرونا از کشور خارج شود ولی با 5 روز عقب انداختن هیچ چیزی درست نمی شود. تازه قرار نیست قرنطینه ای هم رعایت شود.چرایش را نمی‌دانم!

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد در خصوص اینکه آیا یک هفته باعث می شود تیم های نا آماده به شرایط مطلوب برسند عنوان کرد: اینکه در یک هفته اتفاق می افتد یا نه درست نیست. وقتی قرار است یک بازی نجام شود و سپس تیم ملی بازی دوستانه داشته باشد این‌ها باعث می شود یکسری فرصت برای بقیه به وجود بیاید.به هر حال یکسری چیزها مشخص است، ما در این فوتبال بازی کردیم و یکسری چیزها را می فهمیم. جنگ نابرابر به این دلیل است که یکسری تیم ها زحمت می شکند و یکسری تیم ها در مرور زمان زحمتی می کشند.

نکونام در خصوص اینکه آیا فولاد شانس مدعی بودن در لیگ امسال را دارد گفت:من همیشه بازی به بازی جلو می روم و همیشه در فوتبال همین دید را داشتم. تلاشمان را می کنیم و دوست داریم موفق شویم. امیدوارم کرونا از کشور ما برود و در نهایت اتفاقاتی رخ بدهد که فوتبال ما پیشرفت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس