هواشناسی نمایه

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از شنبه تا یکشنبه هفته پیش‌ِ رو دمای هوا در نوار شمالی کشور ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.

به گزارش مشرق، محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز تا دوشنبه پنجم آبان در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و در این مدت در روزهای شنبه و یکشنبه پیشِ رو با توجه به پایداری و سکون نسبی جو، انتظار می‌رود غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش یابد.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از شنبه تا یکشنبه هفته پیش‌ِ رو دمای هوا در نوار شمالی کشور ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد، این افزایش دما در شمال شرق کشور در روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: امروز و فردا در سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق کرمان و شرق هرمزگان کاهش ۳ تا ۶ درجه ای دما و در برخی نقاط با وزش باد شدید داریم که در برخی ساعات با گرد و خاک همراه است، این شرایط روز یکشنبه در جنوب شرق پیش‌بینی می‌شود.

اصغری اظهار داشت: بعد از ظهر دوشنبه در استان‌های گیلان و مازندران ابرناکی، کاهش دما و بارش پراکنده خواهیم داشت که این شرایط روز سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف در برخی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۲۲ و ۱۱ درجه خواهد بود.

وی گفت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۳۵ درجه بالای صفر و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جفرسون DE ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 0
    ترامپ وجودش خبیث قیافه اش کریه رفتارش احماقه سلوکش ابلهانه وسیاستش بیشرفانه است مرگ بر ترامپ ملعون
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    مشرق جاتون سبز ماهنوز کولر میزنیم گرمه ومنتظر بارونیم--

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس