۵۷ هزار و ۵۵۰ نفر در آمریکای لاتین به کرونا مبتلا شدند

رسانه ها از ابتلای بیش از ۵۷ هزار و ۵۰۰ نفر در آمریکای لاتین به کرونا در شبانه‌روز گذشته خبر می دهند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، شیوع ویروس کرونا در کشورهای آمریکای لاتین همچنان ادامه دارد و طی شبانه‌روز گذشته تعداد زیادی از مردم در کشورهای آرژانتین، برزیل٬ مکزیک و کلمبیا به این ویروس مبتلا شده‌اند.

برزیل

وزارت بهداشت برزیل امروز پنجشنبه ۲۲ اکتبر طی گزارشی اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور با مرگ ۵۶۶ بیمار دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۵۵ هزار و ۴۰۳ نفر رسیده است.

تعداد مبتلایان به کرونا نیز با شناسایی ۲۴ هزار و ۸۱۸ مورد جدید طی این مدت به ۵ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۷۲ نفر افزایش یافت.

شمار بهبودیافتگان هم به ۴ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۴۸۹ نفر رسیده است. برزیل با بیش از ۲۱۱ میلیون نفر جمعیت، از لحاظ شمار مبتلایان به کووید -۱۹ در جایگاه سوم جهان قرار دارد.

آرژانتین

وزارت بهداشت آرژانتین در آخرین گزارش خود اعلام کرد: ۴۲۳ بیمار مبتلا به کووید -۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع قربانیان به ۲۷ هزار و ۵۱۹ نفر رسید.

شمار مبتلایان به کووید -۱۹ با شناسایی ۱۸ هزار و ۳۲۶ مورد جدید در شبانه‌روز گذشته، به یک میلیون و ۳۷ هزار و ۳۲۵ نفر افزایش یافت.

آرژانتین به لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جایگاه ششم جهان قرار دارد. همچنین شمار بهبود یافتگان در آرژانتین ۸۴۰ هزار و ۵۲۰ نفر اعلام شده است.

مکزیک

وزارت بهداشت مکزیک نیز از فوت ۵۲۲ نفر دیگر طی یک روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد. مجموع کل قربانیان کرونا در این کشور به ۸۷ هزار و ۴۱۵ نفر رسیده است.

شمار مبتلایان کووید -۱۹ با شناسایی ۶ هزار و ۸۴۵ مورد جدید در شبانه‌روز گذشته، به ۸۶۷ هزار و ۵۵۹ نفر افزایش یافت. همچنین ۶۳۲ هزار و ۳۷ بیمار نیز بهبود یافتند.

اولین مورد ابتلا به کرونا در مکزیک ۲۸ فوریه و اولین مورد فوتی نیز ۱۹ مارس به ثبت رسید.

کلمبیا

وزارت بهداشت کلمبیا اعلام کرد شمار قربانیان کووید -۱۹ طی یک روز گذشته با افزایش ۱۹۲ نفری به ۲۹ هزار و ۴۶۴ تن رسیده است.

شمار مبتلایان به کرونا نیز با شناسایی ۷ هزار و ۵۶۱ مورد جدید در یک روز گذشته به ۹۸۱ هزار و ۷۰۰ نفر افزایش یافت. شمار بهبود یافتگان هم به ۸۸۴ هزار و ۸۹۵ تن رسیده است.

نخستین مورد ابتلا به کرونا در کلمبیا ۶ مارس شناسایی و اولین مورد مرگ نیز ۲۲ مارس ثبت شد. کلمبیا به لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جایگاه هفتم جهان قرار دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس