کد خبر 1133702
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
امروز؛ جلسه نهایی باشگاه پرسپولیس و نادری

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس فصل آینده هم در جمع شاگردان یحیی گل محمدی می ماند.

به گزارش مشرق، محمد نادری در روزهای اخیر مذاکرات زیادی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ادامه حضور در این تیم انجام داده است.

البته این بازیکن در طول چند وقت اخیر به جز پیشنهاد از سرخ پوشان برای تمدید قرارداد مذاکراتی هم با مدیران استقلال و حتی تراکتور انجام داده بود اما در نهایت به نظر می رسد با رفع موانع موجود نادری فصل آینده هم در جمع شاگردان یحیی گل محمدی باقی می ماند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات نادری درباره ماندن در پرسپولیس

شنیده می شود مدیران  پرسپولیس برای تمدید قرارداد نادری و دریافت رضایت نامه این بازیکن با باشگاه کورتریک بلژیک به توافق کامل رسیده اند. وی در یکی دو روز آتی  قرارداد جدیدی با این تیم امضا خواهد کرد.

پرسپولیسی ها به دنبال  از دست دادن شجاع خلیل زاده قصد دارند با حفظ محمد نادری و تلاش برای متقاعد کردن یحیی گل محمدی برای ادامه حضور محمد انصاری می خواهند همچنان استحکام خط دفاعی این تیم را حفظ کنند تا در طول فصل از این لحاظ با مشکل مواجه نشوند.

به هر حال به نظر می رسد با توجه به اینکه بشار رسن هم فردا به تهران می آید و همچنین حفظ نادری تمرینات پرسپولیس در هفته آینده با نفرات کامل تری برگزار می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دیده بان IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 6
    خدا رو شکر از قرمز جدا میشه .
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 6
    سلام بر پرسپولبس کبیر اقای گل محمدی شما که دارید یم پاشی میکنید ی خرده از برانکو یاد بگیرید چون پرسپولیس بزرگ وبرای همیشه بزرگتر میشه با این هواداران چرا شما یک بازیکن تا چند ماه پیش ادعای ۶ برای ۶ سال قرارداد سفید امثاه میکرد تا وقتی رسید شجاع با پیراهن پرسپولیس شد شجاع باید با پولهای سالی ۴۵میلبارد بره که رفت پس خرده گیری نکن لطف له مدیریت تیم باش کنار مدیریت وبا هم با اقای رسول پناه وپیروانی وباقری ارامش به تیم بدهید
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    یحیی جان انصاری راتحت هرشرایطی حفظ کن چون بااین همه لیاقت وبزرگیت هزارباربیشترهواداران دوست دارن وحمایتت میکنن.. شجاع که ازدست دندان پزشک وزیررفت ولی نادری که رفت بااستقلال بست بهتر مااین نادری نمکی نمیخوایم... امااقاخدایی حرفمون باشما یحیی جان انصاری راازدست نده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس