پشت پرده اختلاف عبدیان با مددی و استعفای اینستاگرامی عضو هیئت مدیره استقلال

دلیل اختلاف مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با احمد مددی، سرپرست این باشگاه و استعفای اینستاگرامی او مشخص شد.

به گزارش مشرق، مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد که به دلیل عدم همکاری و مشکلات از سمت احمد مددی، سرپرست باشگاه، فعالیتی در نقل و انتقالات باشگاه استقلال نخواهد داشت.

ماجرا این است که مددی از عبدیان خواسته بود که در بحث نقل‌وانتقالات با بازیکنان به خصوص رقم قراردادشان، با باشگاه هماهنگ باشد. عبدیان در صفحه شخصی‌اش از عقد قرارداد با دو بازیکن جوان به نام‌های فردین رابط و امیرحسین نیک‌پور خبر داد و سپس از مددی خواست قرارداد این دو بازیکن را امضا کند اما سرپرست باشگاه استقلال به او گفت که رقم قراردادشان بالا است و زیر بار امضای این قراردادها نمی‌رود.

بیشتر بخوانید:

عبدیان از نقل و انتقالات استقلال کنار کشید

مددی اعتقاد داشت که رقم واقعی آنها پیشتر به بازیکنان اعلام شده بود اما مدیربرنامه‌های‌شان با رقم دیگری با عبدیان به توافق می‌رسند. زمانی که عضو هیئت مدیره استقلال متوجه مخالفت مددی می‌شود، در صفحه شخصی‌اش اعلام می‌کند که مددی همکاری نکرده و دیگر فعالیتی در نقل‌وانتقالات ندارد. این اتفاق باعث شد مددی در صفحات مجازی با انتقادهای زیادی روبرو شده و به عنوان کسی که مانع بستن قراردادها می‌شود، متهم ردیف اول معرفی شود.

فارغ از اینکه چه کسی در ماجرای اخیر مقصر است، اقدام عبدیان غیرحرفه‌ای بود و می‌توانست در جلسات هیئت مدیره و باشگاه این موضوع را حل کند تا مشکلی به مشکلات استقلال اضافه نشود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 6/6/6 IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 0
    اصلا این دونفر کی هستند کجا بازی میکردند که الان لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال رو داشته باشند اون هم با قرارداد بالا!!! چند درصدش به دلالان و کارچاق کن ها میرسه؟ چند درصدش به خود طرف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس