الفیاض: الحشد الشعبی آماده کمک درباره حادثه «الفرحاتیه» است

"فالح الفیاض" رئیس سازمان «الحشد الشعبی» عراق بر آمادگی این سازمان برای ارایه کمک در زمینه تحقیق مربوط به حادثه اخیر ناحیه «الفرحاتیه» در شهر «بلد» در استان صلاح الدین این کشور تاکید کرد.

به گزارش مشرق، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق تصریح کرد: «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر اهتمام ویژه ای به این حادثه نشان داد و ما در قالب یک هیئت رسمی امنیتی بلندپایه برای پیگیری حادثه به محل رفتیم و تحقیقاتی در این زمینه داریم.

ناحیه الفرحاتیه در استان صلاح الدین عراق روز شنبه شاهد کشف اجساد هشت نفر و ربوده شدن چهار نفر دیگر بود که هنوز سرنوشت ربوده شدگان مشخص نیست.

الفیاض بر "آمادگی سازمان الحشد الشعبی برای ارایه کمک و حمایت" در این زمینه تاکید کرد و گفت: ما همه اقدامات را علیه کسانی که محکومیت آنها در این جنایت ثابت شود، اتخاذ خواهیم کرد.

وی درباره حزب دموکرات کردستان عراق گفت: پرسنل الحشد الشعبی روابط خوبی با «مسعود بارزانی» و حزب بارزانی دارند و ما در موقعیت دفاع از مقر حزب دموکرات بوده ایم.

الفیاض که چهارشنبه شب با خبرگزاری رسمی عراق مصاحبه کرد، افزود که فرهنگ آتش ‌زدن اخیرا در عراق با عجین شدن هرگونه اعتراضی با آتش زدن و تخریب دفاتر رواج یافته است که این اقدامات محکوم بوده و براساس قانون جرم تلقی می شود.

الفیاض در بخش دیگری از این مصاحبه اشاره کرد که «جنین هنیس پلاسخارت» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق در دیدار با «عبدالعزیز المحمداوی» (ابوفدک) رییس ستاد عملیات سازمان الحشد الشعبی در یازدهم مهرماه جاری هیچ نامه ای به وی تحویل نداده و این دیدار عادی و معمولی بوده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس