فریبا: در صورت اضافه شدن دیاباته، میلیچ و کریمی، استقلال داعیه قهرمانی خواهد داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که در صورت اضافه شدن شیخ دیاباته، هروویه میلیچ و علی کریمی، این تیم می‌تواند داعیه قهرمانی داشته باشد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره حضورش در دیدار دوستانه تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان و ارزیابی‌اش از این دیدار اظهار داشت: تغییر و تحولاتی در استقلال بوجود آمده و یکسری بازیکن جوان در کنار باتجربه‌ها حضور دارند. با این وجود، نفراتی چون شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، علی کریمی، مهدی قایدی و عارف غلامی نبودند و بازیکنانی دیگر مثل محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور و فرشید اسماعیلی در این دیدار حضور نداشتند. وریا غفوری هم پس از چند وقت بازی کرد.

وی افزود: در بازی‌های دوستانه، نتیجه خیلی عامل خوبی برای محک نیست، چرا که بدن‌ها آماده نشده و نفرات هنوز سرحال نیستند. رفته بودم که نفرات جدید را ببینم. محمدحسین مرادمند را خوب دیدم و از قبل از او شناخت داشتم. احمد موسوی و یکی دو بازیکن جوان سرعتی را در ترکیب استقلال دیدم که در بازی دوستانه خوب بودند و باید دید در دیدارهای رسمی چه عملکردی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

کنایه کاپیتان سابق استقلال به مدیر پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حضور کادر فنی جدید در این تیم یادآور شد: محمود فکری بیشتر دستوراتش را از طریق صمد مرفاوی، حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی به بازیکنان انتقال می‌داد. قطعا در دیدارهای رسمی، فکری لب خط خواهد رفت. امیدوارم از تجربیات پیشکسوتانی چون نصرالله عبداللهی و دیگر بزرگان استفاده کنند.

فریبا خاطرنشان کرد: دیاباته امروز و فردا به تیم اضافه می‌شود و دنبال تمدید قرارداد با علی کریمی هم هستند. روز گذشته شنیدم که 50 هزار دلار به حساب میلیچ واریز کرده‌اند و او نیز به ایران بازمی‌گردد. اگر این بازیکنان به تیم اضافه شوند، استقلال می‌تواند داعیه قهرمانی داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    3 2
    از ی طرف میگن تا سلطانی فر هست ما قهرمان نمیشیم از طرف دیگه اول هر فصل حرف از قهرمانی میزن. دم خروس یا قسم حضرت عباس؟؟
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    2 1
    در صورتی که مافیای لنگ به دنبال قهرمانی پنجم نباشه و دست از سر این باشگاه برداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس