زمان بندی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 در شرق اعلام شد

طبق ادعای روزنامه «الشرق الاوسط»، باشگاه‌های عربستانی شرایط خوبی برای گرفتن مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون آسیا ندارند و احتمال حذف الاهلی و النصر از لیگ قهرمانان وجود دارد.

به گزارش مشرق، روزنامه الشرق الاوسط عربستان به نقل از منابع آگاه خبر داد که اوضاع کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال این کشور نامناسب است چرا که تعدادی از باشگاه‌ها مدارک و مستندات لازم را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه نکرده‌اند.

این روزنامه با بیان اینکه باشگاه‌های عربستان تا ۱۱ اکتبر برای تکمیل مدارک خود فرصت داشتند، نوشت: «باشگاه های سعودی در آخرین ساعات تعیین شده مدارک خود را وارد کردند اما تاخیر بسیاری از باشگاه‌ها در تکمیل پرونده‌ها، مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای را مجبور کرد تا از AFC فرصت دیگری بگیرند و اسناد را آماده کنند. برخی از این قراردادها برای بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانید:

یک تیم عربستانی از لیگ قهرمانان کنار گذاشته می شود؛ النصر یا الهلال؟

روند ورود اسناد مربوط به قرارداد بازیکنان و مربیان به نظر پیچیده می‌آید بخصوص اگر موارد مالی مرتبطی وجود داشته باشد که توسط طرفین تکمیل نشده باشد زیرا اسناد برخی از باشگاه‌ها نزدیک به ۳ هزار صفحه است که بررسی آن دشوار است و به زمان زیادی نیاز دارد.

الشرق الاوسط یک هفته پیش خبرهایی را منتشر کرد که مشخص شد باشگاه‌های النصر، الاهلی و الوحده (به ترتیب تیم‌های دوم تا چهارم فصل گذشته لیگ عربستان) به دلیل پرونده‌های کمیته حل اختلافات ورزشی با مشکلات زیادی مواجه هستند بخصوص النصر در پرونده "عبدالله سالم" بازیکن سابق خود.»

این روزنامه در بخشی از گزارش خود آورده است که عدم تکمیل مدارک و پرونده‌های موردنیاز از سوی برخی باشگاه‌ها، مسئولان را مجبور می‌کند تا آنها را از دریافت مجوز حرفه‌ای کنار بگذارند و بنابراین این تیم‌ها حق شرکت در لیگ قهرمانان را نخواهند داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    خداروشکرچاه ن‌کن بهرکسی اول خدودت بعدن کسی باپلنگهای ایرانی درمیفتی آقبتش این می شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس