کد خبر 1133071
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
هروویه میلیچ در راه بازگشت به ایران

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در شرایط کنونی نمی‌توان گفت شاکله استقلال حفظ شده چون مهمترین بازیکنان این تیم را در تمرین نمی‌بینیم.

به گزارش مشرق، اکبر کارگرجم اظهار داشت: تمرینات استقلال نوید بخش روزهای خوب است و من امیدوارم به زودی بازیکنان مهم و تاثیرگذاری که در تمرینات نمی بینم به تیم اضافه شوند تا آنگاه بتوان گفت شاکله تیم حفظ شده است.

وی اضافه کرد: از نظر من بازیکنانی مثل دیاباته که آقای گل لیگ شد، میلیچ که بهترین دفاع چپ ایران است و کریمی که شاید بتوان او را بهترین بازیکن حال حاضر ایران دانست بازیکنان مهمی هستند که باید هرچه زودتر به تمرینات آبی پوشان اضافه شوند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: البته این همه مسائل نیست و باید در خصوص مهاجم شش دانگی مثل قائدی هم تعیین تکلیف شود. مهدی قائدی یک سال رویایی را با استقلال سپری کرد و باید حداقل یک سال دیگر هم در این تیم بماند و بعد از آن ترانسفر شود. تا زمانی که این ۴ بازیکن به تیم اضافه نشوند، نمی‌توان گفت شاکله تیم حفظ شده است. به خصوص که یک بازیکن مهم دیگر مثل روزبه چشمی جدا شده است.

بیشتر بخوانید:

هروویه میلیچ در راه بازگشت به ایران

کارگرجم در ادامه بیان داشت: فکری قبل از حضور در استقلال مربی خوب و باتجربه‌ای بوده و پله‌های ترقی را یکی یکی طی کرده تا امروز به نیمکت این تیم رسیده است. او عقبه خوبی دارد و از تجربه بالایی هم برخوردار است و امیدوارم بتواند این تجربه را در استقلال به کار گیرد.

مدافع پیشین آبی پوشان درباره اینکه آیا این تیم در فصل بیستم می‌تواند مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد یا خیر گفت: استقلال تحت هر شرایطی حداقل در بین مدعیان قرار دارد، اما تنها مدعی بودن کافی نیست. اگر ۱۰ سال هم مدعی باشید اما قهرمان نشوید فایده ندارد. هواداران از این تیم جام می‌خواهند نه تنها حضور در کورس قهرمانی. در تمام هفت هشت سالی که تیم قهرمان نشده جزو مدعیان بوده و همیشه هم در رده‌های بالای جدول قرار داشته است. هواداران دیگر به دوم و سوم شدن در جدول قانع نیستند و این را تیم مدیریتی و تیم فنی استقلال باید درک نمایند.

وی در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون این تیم و تجمع هواداران مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: به شخصه بعید می دانم این تجمع‌ها موثر باشد. در این سال‌ها همیشه شاهد تجمع‌هایی از سوی هواداران استقلال بودیم که هیچیک از آنها جواب نداده است و هیچ تغییری در نگرش وزارت ورزش به استقلال صورت نگرفته است.

کارگرجم تاکید کرد: استقلال صاحب یک تشکل پیشکسوتی و یک تشکل هواداری است که مطالبات آن باید از طریق این دو تشکل و با استفاده از راهکارهای قانونی و مدنی مطالبه شود. قطعاً با این روش زودتر و بهتر به نتایج دلخواه خواهیم رسید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    پول یا مفت مملکت رو بریزید تو حلقوم این خارجیا و بیشتر از همه ولال ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس