علی کریمی در استقلال بماند برای خودش بهتر است

کارشناس فوتبال و پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است که می‌تواند به استقلال کمک کند، اما ادامه حضور او بیشتر به سودش خودش است تا تیم.

به گزارش مشرق، سعید لطفی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ابتدا به انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال اشاره کرد و اظهار داشت: با فکری بیشتر از ۳ سال همکار و در تیم‌های مختلفی دستیار وی بودم. شناخت خوبی از او و روش کاری‌اش دارم. به جرات می‌گویم فکری یکی از مربیان جوان و بسیار خوب است و حالا حالاها برای رشد و پیشرفت جا دارد. فکری انتخاب خوبی برای استقلال بود و من بسیار امیدوارم این تیم بتواند با فکری اوج گرفته و به روزهای خوب بازگردد.

دستیار پیشین فکری ادامه داد: مربیگری در استقلال فراتر از مربیگری در دیگر تیم‌هاست و روش خاص خودش را دارد. فکری به واسطه سال‌ها بازی کردن در استقلال و نشستن روی نیمکت همین تیم به عنوان دستیار، این روش‌ها را خوب بلد است و به نظرم از عهده این کار به خوبی بر می‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظری: ارقام قرارداد برخی بازیکنان استقلال باعث تعجب خودشان هم شده بود

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: استقلال در این فصل راه دشواری در پیش دارد. توقع از تیم بسیار بالاست و این کار را برای قهرمانی سخت می‌کند. ضمن اینکه سال‌ها دوری از قهرمانی خودش قدری ایجاد استرس و فشار روانی بر تیم می‌کند.

لطفی در خصوص شرایط فنی تیم گفت: استقلال نفرات خوبی در اختیار دارد و باید میلیچ و دیاباته هم به این تیم بازگردند تا تیم کامل شود. علی کریمی هم بهتر است برگردد و در این صورت می‌تواند به استقلال کمک کند. بازگشت علی کریمی بیشتر از اینکه به سود استقلال باشد می‌تواند به سود خودش باشد.

وی افزود: خیلی‌ها در استقلال چهره شدند و از این تیم رفتند. ولی استقلال هیچ وقت خالی از بازیکن نشد و بازیکنان دیگر فرصت ستاره شدن پیدا کردند. کریمی برگردد جای خودش را دارد و اگر برود حتماً هستند بازیکنان ایرانی دیگر که بتوانند از این فرصت استفاده کنند و خودشان را مطرح کنند.

مربی فوتبال در خصوص تعویق در شروع مسابقات لیگ برتر گفت: این نظر ستاد کرونا است و باید از آن تمکین کرد. به هر حال سلامتی بازیکنان و خانواده آنها باید در اولویت همه امور قرار داشته باشد و من امیدوارم هرچه زودتر این ویروس نابود شود تا کشور ما و همه کشورهای دنیا نفسی به راحتی بکشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس