کد خبر 1133042
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
پرسپولیس باشگاه قطری خواهان بشار رسن را تهدید کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آیا اگر پرسپولیس در رده های میانی قرار می گرفت بازیکنانش رقم قراردادهای خود را کاهش می دادند؟

به گزارش مشرق، محمد صادقی با اشاره به عملکرد پرسپولیس قبل از اعمال محرومیت از سوی فیفا در نقل و انتقالات تابستانی گفت: به نظرم یکی از بهترین فصل‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس را نسبت به سال‌های اخیر شاهد بودیم. یحیی گل محمدی سرمربی این تیم هیچ مشکلی بابت بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا نداشت که نشان می‌دهد این تیم توان لازم برای ادامه مسیر موفقیت خود را دارد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: بهترین‌های فصل گذشته لیگ برتر به پرسپولیس آمدند تا حالا هواداران پرسپولیس شاهد مجموعه‌ای از بازیکنان باشند که همگی در سطح ایده آل قرار دارند. نیمکت پرسپولیس بدون شک قوی‌تر از سال‌های قبل خواهد بود. عملکرد این تیم خیلی خوب بوده است. در مجموع باید گفت عملکرد این تیم در نقل و انتقالات بهتر از هر باشگاه دیگری بوده است. پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از بقیه تیم‌های لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس به معنای واقعی ثابت کرد؛ «پهلوان زنده را عشق است!»

وی درباره بحث‌های بوجود آمده در خصوص ماندن شجاع خلیل زاده تصریح کرد: آنطور که من شنیده‌ام قرارداد شجاع از لحاظ مالی خیلی پایین بوده است. بازیکن حق دارد انتظار داشته باشد وقتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه قرار بگیرد اما حق ندارد باشگاه را تهدید به جدایی کند. آیا اگر پرسپولیس در رده‌های میانی قرار می‌گرفت بازیکنان پرسپولیس رقم قراردادهای خود را کاهش می‌دادند؟! به هر حال خلیل زاده قراردادش را بسته بود و نباید انتظار تغییر مداوم آن را می‌داشت.

صادقی درباره رفتار مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: من درباره شخص رسول پناه نظری نمی‌دهم. به هر حال او توانست بدهی‌های گذشته را پرداخت کند. رسول پناه بازیکنان خوبی هم گرفت اما نکته من درباره ترکیب مدیران پرسپولیس است. متاسفانه مدیران غیر ورزشی را آورده‌اند و آنها از هر اهرم فشاری می‌ترسند. شجاع بازیکن فوق العاده ای است و واقعاً کمتر کسی می‌تواند مثل او بازی کند اما نباید مدیریت جلوی او از قوانین خود می‌گذشت و کم می‌آورد.

وی درباره پیش بینی خود درباره دفاع این تیم از عنوان قهرمانی در لیگ برتر گفت: قطعاً بیشترین شانس را باید به این تیم داد. آنها از لحاظ روانی رشد زیادی کرده‌اند. بازیکنان خیلی خوبی هم در اختیار دارند اما واقعاً در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد.

صادقی در پایان راجع به شانس قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا افزود: بدون شک پرسپولیس در آسیا قهرمان می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس