کد خبر 1133026
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
کادر فنی استقلال همچنان بدون قرارداد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در این فصل کار سختی برای قهرمانی پیش رو دارد اما غیر ممکن نیست.

به گزارش مشرق، «علیرضا نیکبخت» اظهار داشت: استقلال شرایط حساس و ویژه‌ای در لیگ پیش رو خواهد داشت چرا که انتظارات از این تیم بالاست.

وی افزود: محمود فکری کاپیتان استقلال بوده و در این برهه حضور او به عنوان سرمربی، انتخاب خوبی برای استقلال محسوب می‌شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اینکه افراد زیادی در کادر فنی استقلال حضور دارند اتفاق بدی نیست چرا که وظایف هر کدام از آنها تعریف شده است.

بیشتر بخوانید:

شفر ادعای خلیل زاده را رد کرد

نیکبخت تصریح کرد: استقلال در این فصل کار سختی برای قهرمانی پیش رو دارد اما غیر ممکن نیست. این تیم بازیکنان خوبی دارد و به طور حتم با ماندن شیخ دیاباته، علی کریمی و هرویه میلیچ‌ تقویت خواهد شد. این نفرات در فصل گذشته از ستون‌های استقلال بودند و می‌توانند به فکری کمک کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال نگرانی زیادی را فراهم کرده است. من امیدوارم مدیران این تیم در نخستین گام پول شفر و دیگر طلبکاران خارجی را پرداخت کنند تا این مشکل حل شود.

پیشکسوت استقلال اعلام کرد: استقلال به آرامش و اتحاد بیشتر از همیشه نیاز دارد و این موضوعی است که هواداران باید در نظر داشته باشند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: در این فصل به همراه علی لطیفی به گل‌ریحان پیوسته‌ام و امیدوارم بتوانم تجربیاتی که در این سال‌ها به دست آورده‌ام را در اختیار نسل جوان قرار دهم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس