کد خبر 1132906
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود درباره واکنش‌ها به شهادت محمد محمدی نوشت: چرا منافقین مدعی اصلاح طلبی سر بزنگاه‌ها، میان اوباش قمه کش، و مدافعان امنیت و ناموس مردم، همیشه از قداره بند ها حمایت می‌کنند؟!

فقط به رذالت شخصیت بر می‌گردد؟ یا ماموریت هم دارند برای اوباشی حاشیه امنیت بسازند که از مرداد 32 هر وقت CIA و MI6 دستور آشوب دادند، آنها صف اول بودند؟ (معرکه گیری شعبان بی مخ و پری بلنده ها در 28 مرداد را که مستحضر هستید؟).

قرائن و شواهد متعددی وجود دارد که میان افراطیون نقابدار (شبه اصلاح طلبان) و اوباش سازمان یافته، تعاملات جدی برقرار شده است. از این هم پوشانی در آشوب افکنی های سال 88، 96 و 98 استفاده شد.

به همین دلیل هم، هر بار از اوباش جنایتکار کسانی دستگیر و محکوم می‌شوند، فریاد شبه اصلاح طلبان و اجیر کنندگان خارجی آنها بلند می‌شود.

طی یکی دو سال اخیر، قاچاق سازمان یافته برخی سلاح های سبک (قابل استفاده در ترور و آدم کشی‌های خیابانی) از مرزها افزایش یافته و برخی مدافعان مرز هم در جریان سرکوب قاچاقچیان به شهادت رسیده اند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    ر... سر در شهرداری تهران
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    1 0
    سلبریتی های وطن فروش مفت خور را بگو
  • بیات IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    باید با اشرار و فروشندگان مواد مخدر برخورد جدی تری شود و با مداخله و اظهار نظر های غیر کارشناسی و شتابزده در فضاهای اجتماعی با مغرضان خارج از کشور همراه نشد .کسانی که از قاتلان و اشرار محلی حمایت میکنند و هشتک میسازند نا خواسته به اهداف دشمنان ایران کمک میکنند .این جوان نمونه ای از مردم ایران است که قربانی خشونت شده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس