کد خبر 1132723
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در خصوص کارمندان اینترنشنال طی توییتی نوشت: تکلیف کارمندان ایران اینترنشنال که مشخص است؛ عمله عربستان‌سعودی‌اند

منتها کسانی که بعنوان مهمان در برنامه‌ای این پروژه تصویری سعودی شرکت می‌کنند، این تصویر رو قاب کنند و بزنند بالای سرشان تا یادشان بماند کجا و با چه کسانی شریکند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    7 1
    حیف عملگی شاید مزدور حق مطلب رو ادا کنه
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    8 1
    از منافقین بی وطن جز پاچه خواری بیکانه کان کار دیگری بر نمیاد ...مرگ بر منافقین ..
  • US ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    6 1
    نمیفهمم وطن فروشی این جماعت پولدوستی که حاضرند ملتی رابا اخبارسیاهشان غمگین و افسرده کنند
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    2 0
    خاک بر سر این وطن فروشان بی همه چیز. اگر با ایران دشمن هستید خب باشید ما دشمن کم نداریم چهارتا دشمن فارسی زبان هم روی همه آنها. حداقل برای خودتان شرف و ارزش قائل باشید و عمله چند تا منافق آدمکش یا عربستان وهابی نباشید.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    2 0
    جمع به اصطلاح سیاسیون که از ایران خارج شده اند اغلبشان در مسیری قرار گرفتند که مانند گرداب بوده . ابتدا تصور میکردند دلسوزی میکنند و از آنها در تلویزیون های مختللف دعوت و نظر خواهی میشد . تا اینکه متوجه گرفتاری خود شدند و بخاطر مشکلات مالی و اینکه جسارت بریدن از بندهائی که نادیده میگرفتند که چگونه در دامی از قبل برای آنان پهن شده . خود را به فروش رساندند و حالا کار بجائی رسیده خدمت به دشمن کشور شغلشان شده و هر آنچه توصیه شود عمل نمایند . و مانند افراد نادان مورد سو استفاده قرار بگیرند . متاسفانه بعضی از کشورها افراد نابخرد حتی مهمتر از ایشان تجربه شده که چگونه با کلام و یا عمل و یا بی عملی خود در خدمت به دشمنان آگاهانه و غیر آگاهانه آب به آسیاب آنها ریخته و در واقع ضرر بمردم و کشور خود رسانده اند . برخی اینگونه از طریق رسانه و برخی دیگر با اعمال و کردار و گفتارشان غیر آشکارا که شناسائی آنها به این شکل واضح ظهور ندارند قدری تفاوت دارد . باز هم از خدا میخواهیم اگر قابل هدایت نیستند . حداقل رسوایشان کنند ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس