‌

سازمان بهشت زهرا(س) اکنون در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد و مدیریت در این شرایط بحرانی به واقع جهاد در راه خداست.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زارعی دلخوش مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت رسول(ص) تهران بزرگ پس از بازدید از سازمان بهشت زهرا(س) و اقدامات مدیریتی در بحران کرونا گفت: سازمان بهشت زهرا(س) اکنون در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد و مدیریت در این شرایط بحرانی به واقع جهاد در راه خداست.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زارعی دلخوش مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت رسول(ص) تهران بزرگ صبح روز سه شنبه 29 مهرماه 1399 با حضور در سازمان بهشت زهرا(س) و بازدید از سالن های تطهیر و امور مربط به رتق و فتق اموات کرونا در این شرایط بحرانی در دیدار با سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: این کار و خدمتی که پرسنل شریف و زحمتکش سازمان بهشت زهرا(س) در این شرایط حاد و بحرانی بدون کم و کاست به شهروندان داغدار ارائه می کنند و برای نظام اسلامی به آبرو و سرافرازی تبدیل شده است بدون شک از نعمت های ویژه الهی است.

 وی به  پیشگام بودن سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا اشاره کرد و افزود:  ما از روزهای ابتدایی شیوع این ویروس منحوس شاهد زحمات و تلاش‌های مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) و همکاری مناسب وشایسته این عزیزان با سایر دستگاهها و نهاد های نظام به ویژه سپاه حضرت رسول(ص) بودیم و همه مسئولین و دلسوزان نظام و انقلاب از عملکرد سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه در بحران بی سابقه و کم نظیر کرونا رضایت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زارعی دلخوش با اعلام این مطلب که بسیج طلاب و  روحانیون و مجموعه طلاب جهادی درکنار شما هستند و اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و همراهی در این شرایط سخت و بحرانی را دارند ادامه داد: نام بلند حضرت صدیقه کبری دردانه رسول گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) بدون شک به این مجموعه نظر ویژه دارند و تا کنون هرگونه موفقیت و سرافرازی در این راه دشوار بدون شک با عنایات و توجهات این بزرگوار بوده است که این سازمان به نام بلند ایشان مزین می باشد.

در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با ارائه گزارشی از 240 روز تلاش شبانه روزی و جهادگونه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در بحران بی سابقه و تاریخی کرونا گزارشی ارائه کرد و گفت: در این ایام سخت و دشوار سپاه حضرت رسول (ص) با برادری بیشترین همراهی و همکاری را با سازمان بهشت زهرا(س) داشته و همواره همراه و پشتیبانی کرده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در پایان افزود: ما خودمان را برای روزهای سخت‌تری در بحران کرونا آماده کرده‌ایم تا به لطف خدا و تداوم همکاری ها با سایر دستگاه ها به ویژه سپاه تهران از این بحران عبور کنیم.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس