کد خبر 113248
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲

در حالی‌که تلاش بسیار می‌شود آخرین خبرها از وضعیت جسمانی "نایف بن عبد العزیز"، ولی‌عهد عربستان سعودی به رسانه‌ها درز پیدا نکند، برخی منابع آگاه سعودی از سفر مجدد نایف به مقصد اسپانیا خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، منابع آگاه سعودی خبر دادند که "نایف بن عبدالعزیز"، ولی‌عهد عربستان سعودی یک بار دیگر عربستان را به مقصد اسپانیا ترک کرد.

اگرچه این منابع هدف از این سفر را فاش نکردند، اما به احتمال بسیار زیاد وی بار دیگر از اسپانیا راهی آمریکا خواهد شد تا درمان‌های خود را ادامه دهد.

سفر نایف به اسپانیا درحالی صورت می‌گیرد که وی هفته گذشته از سفر درمانی خود از آمریکا به ریاض باز گشته بود.

رژیم سعودی تلاش بسیار دارد، از درز خبرهای مربوط به وضعیت جسمانی نایف بن عبد العزیز ولی‌عهد پا به سن گذاشته عربستان سعودی به رسانه‌هایی داخلی و خارجی جلوگیری کند.

نایف طی دو ماه اخیر دو سفر درمانی به آمریکا داشت که این سفرها در ماه مارس برای درمان عارضه سکته مغزی و اوایل ماه جاری برای چکاب راهی یکی از مراکز درمانی آمریکا شد.

نایف بن عبد العزیز 78 ساله درحالی درمان‌های خود را در آمریکا ادامه می‌دهد که با بیماری صعب العلاج‌تر "سرطان خون" مبتلاست که در رسانه‌ها و حتی در میان افراد خاندان سعودی کمتر به آن پرداخته می‌شود تا به جنگ قدرت در میان شاهزادگان سعودی بیش از این دامن نزند.

سفرهای درمانی ولی‌عهد عربستان سعودی اگرچه در رسانه‌ها کمتر به آن پرداخته و تلاش شده با سانسور خبری همراه باشد، اما می‌تواند بیانگر وضعیت نامساعد جسمانی ولی‌عهد سعودی نیز باشد، به ویژه آنکه وی تا پیش از دو سفر درمانی اخیرش به آمریکا بیشتر از دو ساعت توان کار و رسیدگی به امور محوله را نداشت و رسیدگی به آنها را به پسرانش محول می‌کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس