مسئول صهیونیست: از ۲۰ سال قبل با حکومت بحرین روابط محرمانه داشتیم

یک مسئول صهیونیست اعلام کرد که تل آویو از ۲۰ سال قبل با حکومت بحرین روابط محرمانه داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه القدس العربی یک مسئول صهیونیست اعلام کرد که توافق دیپلماتیک که امروز میان تل‌آویو و منابع امضا می شود ۲۰ سال روابط محرمانه میان دو طرف را به اوج می رساند.

این مسئول صهیونیست که نامش فاش نشد اظهار داشت که ما درباره روابطی صحبت می‌کنیم که ۲۰ سال تحت رادار بوده و اکنون فرصتی برای روشن شدن آنها فراهم شده است.

امروز هواپیمایی حامل یک هیئت صهیونیستی به همراه مسئولان آمریکایی از تل آویو به منامه پایتخت بحرین برای امضای توافق دیپلماتیک پرواز کرد.

قرار است هیئت صهیونیستی و بحرینی ۶ یا ۷ سند در زمینه همکاری میان وزارت خارجه دو طرف، صدور مجوز سفر رسمی و توافق های دیگری در زمینه ارتباطات و تجارت امضا کنند.

به گفته همین منبع صهیونیستی، عبدالطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین از هیئت مشترک صهیونیستی -آمریکایی در فرودگاه منامه استقبال کرده و پس از آن گفتگوهای دوجانبه در گروههای کاری آغاز و سپس مراسم امضای توافق نامه ها برگزار می شود.

مدت زمان سفر هیئت صهیونیستی به منامه ۷ ساعت پیش‌بینی شده است. در همین زمینه روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نوشت که هیئت آمریکایی سفر خود را از منامه به ابوظبی ادامه می دهد سپس همراه هیئتی از امارات روز سه‌شنبه برای امضای ۱۸ توافقنامه در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل هوایی، سرمایه‌گذاری همکاری‌های علمی و فناوری و صدور ویزا و تاسیس سفارتخانه ها به اراضی اشغالی خواهد رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    همش بیست سال قبل؟؟؟؟ ؟ آل سعود یه سرشون میرسه به یهودها!!!! پس 100 ساله رفیق فابریک آل سعودین و فتنه حضورتون با پشتوانه وهابیت تداوم پیدا کرده!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس